کد خبر : 1791659 | 21 آبان 1400 ساعت 19:30 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه ما اشتباهی انجام نداد؛

وکیل پیکان: دادخواست سایپا اشتباه بود

جلسه رسیدگی CAS در خصوص شکایت باشگاه سایپا علیه پیکان برگزار شد.

وکیل پیکان: دادخواست سایپا اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، جلسه رسیدگی دادگاه عالی حکمیت ورزش در خصوص پرونده شکایت باشگاه سایپا علیه پیکان برگزار شد که ناصر ارضی، وکیل باشگاه پیکان که در این جلسه حضور یافت و در این باره اظهار کرد: استراتژی حقوقی باشگاه پیکان در دفاع از شکایت باشگاه سایپا این بود که بیان نماید اساسا تعویض ششم اشتباه داوری محسوب می‌شود، نه بازیکن غیر مجاز.

 

او با اشاره به اشتباه داور در اعلام تعویض اشتباه عنوان کرد: اشتباه داوری تنها زمانی می‌تواند موجب تغییر نتیجه بازی شود که  سوء نیت داور احراز شود. 

 

ارضی، وکیل باشگاه پیکان یادآور شد: متاسفانه از همان ابتدای شروع پرونده، دادخواست باشگاه سایپا از لحاظ حقوقی اشتباه بود و متعاقبا رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز از این لحاظ دارای مبانی حقوقی درستی نبود؛ حتی دلایل کمیته استیناف در مورد این پرونده نیز محل اشکال بود.

 

وکیل باشگاه پیکان تصریح کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد از همان ابتدا باشگاه سایپا تحت تاثیر کادر فنی وقت خود در مسیر اشتباهی قرار گرفت که البته در جلسه رسیدگی نیز تلاش کردیم به خوبی از حقوق قانونی  باشگاه پیکان دفاع کنیم. 

 

گفتنی است، قرار است دادگاه حکمیت ورزش به زودی رای نهایی پرونده شکایت سایپا علیه پیکان درباره انجام تعویض ششم در بازی برگشت فصل قبل را اعلام کند.

دیدگاه‌ها