کد خبر : 1791664 | 21 آبان 1400 ساعت 19:42 | 24.6K بازدید | 10 دیدگاه

حسینی تنه به تنه با فرهاد در صدر ! (عکس)

شاگردان مجتبی حسینی با شکست ذوب آهن 10 امتیازی شدند و حالا در صدر جدول همه چیز میان این تیم و استقلال مساوی است.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی در لیگ شانزدهم بود که برای اولین مرتبه پس از جدایی یحیی گل محمدی فرصت سرمربیگری در لیگ برتر را پیدا کرد، اما پس از اینکه امیرقلعه نویی جایگزین او شد، برای چند سال برای اینکه دیگر نمی خواست نفر دوم باشد، از لیگ برتر به لیگ یک کوچ کرد و دو سال پیش نیز در آستانه صعود با مس کرمان به لیگ برتر بود که این اتفاق درنهایت به دلیل تنها یک گل زده، رخ نداد تا این مربی دیگر از کار کردن در لیگ یک خسته شود و ماجراجویی جدیدش در لیگ برتر را آغاز کند.


سال گذشته این مربی هدایت نفت مسجد سلیمان را قبول کرد و بار دیگر به لیگ برتر بازگشت و توانست تیم منسجمی هم بسازد، اما وقتی مدیران ذوب آهن به سراغش رفتند، تصمیم به جدایی گرفت و نیم فصل سختی را در جمع سبزپوشان اصفهانی تجربه کرد؛ نیم فصلی که در نهایت منجر به جدایی دوباره این مربی از ذوب آهن شد.


در فصل جدید اما به نظر می رسد کار کردن در باشگاهی که ساختار مناسبی نسبت به بسیاری از باشگاه های ایرانی دارد، سبب شده تا حسینی با تمرکز و خیال راحت تری به کارش بپردازد. آنها در پایان هفته چهارم، 10 امتیاز کسب کرده اند و در شرایطی همراه با استقلال صدرنشین مسابقات هستند که هر دو تیم 5 گل زده اند و تنها یکبار دروازه آنها باز شده است.


پیکان با تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان کارش را آغاز کرد، اما در هفته دوم توانست تیم هوادار را با پیروزی دو بر صفر پشت سر بگذارد و پس از تعویض دیدار برابر ذوب آهن، شاگردان مجتبی حسینی دست به کار بزرگی زدند و تراکتور را در تبریز با نتیجه 2 بر 1 شکست دادند تا این پیروزی پایانی بر کار فیروز کریمی در تراکتور هم باشد. درنهایت ساعاتی پیش دیدار معوقه هفته سوم برابر ذوب آهن برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل ذوب آهن، خودروسازها 10 امتیازی شدند و صدرنشین جدول لقب گرفتند.


البته که پیکان بودجه کاملا پایین تری نسبت به مدعیان قهرمانی این فصل که سپاهان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر هستند، دارد و با بازیکنان کم نام و نشان تر، کار سختی برای ادامه همین روند پیش رو خواهد داشت، اما با همین چهار هفته هم می‌توان به این نتیجه رسید که امسال پیکان برای هر حریفی کار را سخت خواهد کرد و شاید مجتبی حسینی به دنبال کسب دوباره سهمیه آسیایی هم باشد؛ موفقیتی که در لیگ شانزدهم با ذوب آهن به آن دست پیدا کرد و در این مسابقات نیز تجربه حضور دارد.


البته در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در جدول رده بندی‌ تیم فوتبال پیکان رتبه دوم را پس از استقلال در اختیار دارد که این موضوع هم به دلیل کارت قرمزی است که پیکانی ها در دیدار برابر هوادار دریافت کردند.

 

1663735

 

1663736

دیدگاه‌ها