کد خبر : 1791671 | 21 آبان 1400 ساعت 20:08 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

جهانی: زمین و باران نگذاشت نتیجه بگیریم

وینگر ذوب‌آهن معتقد است پنالتی آنها مقابل پیکان گرفته نشد و شرایط زمین هم نامساعد بود.

جهانی: زمین و باران نگذاشت نتیجه بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد جهانی پس از باخت ذوب‌آهن مقابل پیکان اظهار کرد: آنالیز خیلی خوبی از پیکان داشتیم و کادر فنی ما تمرینات خوبی مناسب این بازی گذاشته بود، اما شرایط باران و زمین طوری بود که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و اشتباهی صورت گرفت که تبدیل به پنالتی شد و هرچه حمله کردیم، نتوانستیم جبران کنیم.

 

او درباره صحبت‌هایی که مبنی بر جدایی‌اش از ذوب‌آهن وجود داشت، ابراز کرد: قرار بود از ذوب بروم ولی الان که مانده‌ام، ۱۰۰ درصد از توانم را می‌گذارم تا تیمم نتیجه بگیرد. به هر تیم دیگری هم بروم، همینطور خواهد بود. در آبادان و ذوب‌آهن با همه وجودم کار کردم ولی بستگی به نظر کادر فنی دارد که بازی کنم یا نه. تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم چون برای سال آینده یا نیم‌فصل خودم اهمیت دارد که چطور باشم. شمالی‌ها همیشه وفادار به کارشان هستند.

 

هافبک ذوب‌آهن در خصوص تغییر نظر داور در اعلام پنالتی به سود آنها ابراز کرد: فکر می‌کنم پنالتی بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نظرش را برگرداند. اعتراض کردن هم در این مواقع فایده‌ای ندارد چون داور نظرش را برگرداند و جریمه‌اش هم فقط یک کارت زرد است. جر و بحث کردن در آن لحظه هم خوبیت نداشت.

 

جهانی یادآور شد: هنوز نتوانستم پاس گل بدهم و دو، سه بازی هم بیرون بودم ولی امروز بازی کردم. فاصله پاسورهای لیگ زیاد نیست و اگر یک پاس گل بدهم، بقیه‌اش هم راه می‌افتد.

دیدگاه‌ها