کد خبر : 1791695 | 21 آبان 1400 ساعت 22:58 | 25.4K بازدید | 3 دیدگاه

فدراسیون تمام تدارک لازم را دیده است؛

کامرانی‌فر: بهتر است درباره البسه بزرگ‌نمایی نکنیم!

دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به پست مشترک بازیکنان تیم ملی بعد از دیدار مقابل لبنان واکنش نشان داد.

کامرانی‌فر: بهتر است درباره البسه بزرگ‌نمایی نکنیم!

به گزارش "ورزش سه" حسن کامرانی‌فر در گفتگو با برنامه «شب‌های فوتبالی» درباره پست مشترک بازیکنان تیم ملی درباره کمبود امکانات و به ویژه البسه تیم ملی صحبت کرد و گفت: از شما خواهشی داریم، در هر خانواده اختلافاتی هست اما این موضوع، موضوعی نیست که بخواهیم آن را آنقدر بزرگ کنیم و آنقدر راجع به آن صحبت کنیم. اصلا بحث پاسخ ندادن نیست، موضوع مهم در بحث تیم ملی این است که فدراسیون فوتبال همه تدارک لازم را دیده است. 

 

وی افزود: من فکر می‌کنم درباره صحبتی که بازیکنان داشتند، شاید حالا درباره لباس تمرینی‌شان بوده است؛ چون فدراسیون فوتبال همیشه وسایل و پک جدید به بازیکنان اهدا کرده است؛ بازیکنان می‌توانند صحبت کنند و اعتراض‌شان را داشته باشند و خیلی هم خوب است، اما فقط بگویم که فدراسیون فوتبال و بازیکنان در کنار هم هستند و فدراسیون همه تلاش خود را می‌کند.

 

کامرانی‌فر ادامه داد: حتی اگر در این مدت کم‌کاری بوده است، تلاش می‌کنیم کم‌کاری‌ها را برطرف کنیم؛ فدراسیون همه تلاش خود را می‌کند تا تدارکات خوبی برای همه تیم‌های ملی فراهم کند، مخصوصا تیم ملی بزرگسالان که نماد فوتبال ماست. با نتایج خیلی خوب‌شان همه را شاد کردند و فدراسیون هم در حال تلاش است و مطمئن باشید که اگر در این مدت کوتاهی انجام شده، تلاش می‌کنیم که مشکلات تیم ملی و تمام تیم‌های ملی را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها