کد خبر : 1791763 | 22 آبان 1400 ساعت 11:52 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

فکر می‌کنم در پیش فصل شهرخودرو هستیم؛ 

بیاتلو: هنوز قرارداد رسمی قرارداد امضا نکرده‌ام

مربی تازه وارد پدیده علت عدم بستن قرارداد رسمی اش با این تیم را توضیح می دهد.

بیاتلو: هنوز قرارداد رسمی قرارداد امضا نکرده‌ام

به گزارش ورزش سه، وحید بیاتلو که اخیرا به عنوان دستیار اکبر میثاقیان در تیم فوتبال شهرخودرو کارش را آغاز کرده، روز گذشته یکی از حاضران در ورزشگاه انقلاب کرج بود و مصاف پیکان و ذوب آهن را از نزدیک تماشا کرد. او در پایان بازی در مورد دلیل حضورش در ورزشگاه اینطور به خبرنگاران پاسخ داد: ما با ذوب آهن بازی  داریم و آمدم حریفمان را آنالیز کنیم دلیل دیگری هم نداشت.


او در مورد نحوه همکاری اش با تیم شهرخودرو ادامه داد: من آقای میثاقیان و کادر فنی اش را دوست دارم یک رفاقت قدیمی و صمیمی داریم و ما هم رفتیم و به صورت رسمی قراردادی نبستیم. از یک طرف تیمِ شهر امام رضا است و از طرف دیگر به خاطر آقای میثاقیان که دوست و بزرگ ما است آمده ام و به صورت غیر رسمی دارم کمک می کنم. انشالله که این تیم خوب که در دو سه سال اخیر هزینه کرده و سهمیه آسیایی را نیز گرفته شرایط خوبی پیدا کند.


بیاتلو در مورد اینکه چرا تا الان قرار داد رسمی امضا نکرده گفت: آقای میثاقیان از من دعوت کرد و همانطور که ایشان پارسال به ساوه آمد و به ما کمک کرد ما هم کمک می‌کنیم. استاد ما بوده و هست اگر شرایط مناسب باشد همکاری را ادامه می‌دهیم اگر هم نه خالصانه تا اینجا کار کردیم.


مربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا شرایط این تیم بهتر شده یا خیر توضیح داد: بالاخره آقای مهاجری هم زحمت کشیده بود و بحث هایی پیش آمد که ایشان جدا شد و این مسائل در دنیای فوتبال طبیعی است و بعد هم آقای میثاقیان آمد که خیلی کمک می کند. امیدوارم که استانداری، هیئت فوتبال و همه متحد شوند. خیلی بازیکنان خوبی هستند. در این سه چهار جلسه هم شرایط خوب است. حیف است این تیم که اسیایی بود و شرایطش بد باشد و امیدوارم تیم شهر امام رضا به جایگاه خودش برگردد.


او در ادامه و در واکنش به بازی دوستانه شهرخودرو برابر پرسپولیس که امروز برگزار خواهد شد، با اشاره به مصاف با گل گهر بیان کرد: با تیم قدرتمند گل گهر بچه ها بازی خوبی برگزار کردند. بچه ها را اقای میثاقیان دو دسته کرد. یک تیم با گل گهر بازی کرد و یک تیم با پرسپولیس بازی خواهد کرد. بعد از باز شدن پنجره هفتمین جلسه بود و فکر می کنم این پیش فصل شهر خودرو باشد.

دیدگاه‌ها