کد خبر : 1791820 | 22 آبان 1400 ساعت 15:42 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم مشهدی‌ها به دنبال پایان طلسم (عکس)

وینگر جوان و تازه‌وارد شهر خودرو خراسان امیدوار است بتواند در تعطیلات به هماهنگی لازم با همبازیان خود برسد و در ترکیب تیم مشهدی بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل عکاشه آخرین خرید نقل و انتقالاتی شهر خودرو خراسان در بازار تابستانی بود، بازیکنی که لیگ بیست و یکم را در لباس هوادار آغاز کرد اما بعد از گذشت سه هفته از لیگ و عدم توافق مالی با مدیران هوادار، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با نظر اکبر میثاقیان به شهر خودرو پیوست. عکاشه در مقابل تیم سابق خود در هفته چهارم لیگ برتر دقایقی را برای شهر خودرو به میدان رفت.

 

او در دیدار تدارکاتی پنجشنبه هفته گذشته که شهر خودرو مقابل گل‌گهر سیرجان داشت، یکی از وینگرهایی بود که توسط اکبر میثاقیان به میدان فرستاده شد و در مقابل گل‌گهر نمایش خوبی از خود نشان داد؛ شهر خودرو در خط حمله بازیکنانی نظیر مهرداد بایرامی، مسعود کاظمینی و مهدی شریفی را دارد و حضور بازیکن سرعتی همچون عکاشه در پست وینگر می‌تواند به توان تهاجمی مشهدی‌ها بیفزاید.

 

 

 

خرید تازه‌وارد شهر خودرو احتمالا امروز در دیدار دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس هم به میدان فرستاده خواهد شد، او در مصاف با گل‌گهر چند موقعیت گلزنی برای تیمش خلق کرد و حالا امیدوار است بتواند به عملکرد خوب خود در ترکیب شهر خودرو ادامه بدهد.

 

ابوالفضل عکاشه که پس از سه بازی در این فصل، امیدوار به آن است که بعد از تعطیلات لیگ برتر بتواند روند گلزنی‌های خود در فصل جدید را آغاز کند؛ جالب آن‌که اولین مسابقه بعد از تعطیلات شهر خودرو، باید مقابل ذوب‌آهن تیم فصل گذشته‌اش قرار گیرد.

دیدگاه‌ها