کد خبر : 1791898 | 22 آبان 1400 ساعت 23:00 | 30.5K بازدید | 7 دیدگاه

حمایت‌ اسطوره از آقای‌خاص؛ مشکل رم مورینیو نیست

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، از ژوزه مورینیو در برابر انتقادات دفاع کرد.

حمایت‌ اسطوره از آقای‌خاص؛ مشکل رم مورینیو نیست

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در بازگشت به فوتبال ایتالیا شروع خوبی داشت و چند نتیجه قابل قبول با رم کسب کرد اما جالوروسی طی هفته‌های گذشته روند پر فراز و نشیبی داشته است؛ موضوعی که باعث شده تیم مورینیو با 19 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد و با ناپولی و میلان صدرنشین فاصله 13 امتیازی داشته باشد.

 

از طرف دیگر اخیراً سرمربی پرتغالی انتقادات تندی را نسبت به سیاست نقل و انتقالات باشگاه رم در نقل و انتقالات تابستانی مطرح کرد؛ مسئله ای که گفته می‌شود باعث ناراحتی سران رم شده و حالا روابط بین دو طرف در بهترین وضعیت ممکن قرار ندارد. در واقع همه این اتفاقات باعث شده که خیلی زود شایعات جدایی مورینیو از رم به گوش برسد.

 

 

1660695

 

 

با این وجود اسطوره باشگاه رم یعنی فرانچسکو توتی حمایت ویژه ای از ژوزه مورینیو انجام داده است. او گفت: "من فکر می کنم که اگر ما در مورد مورینیو به عنوان مشکل صحبت می کنیم، همه چیز را اشتباه گرفته ایم. اگر همه مربیان فعلی سری‌آ را کنار هم بگذارید، آن ها هنوز به اندازه ژوزه مورینیو جام برده اند. رم باید به او تکیه کند، او یک مربی بزرگ، یک محرک و یک مدیر از هر نظر است.  او می داند که چگونه با تیم رفتار کند، چه بگوید و چه کاری انجام دهد. من همیشه روی چنین شخصیتی شرط می‌بندم. باید به او نزدیک شویم."

دیدگاه‌ها