کد خبر : 1791927 | 23 آبان 1400 ساعت 09:39 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

رستمیان: در تپانچه نیاز به مربی خارجی داریم

ملی پوش تپانچه گفت: مربی‌های ایرانی تیم ملی نیاز به حضور یک مربی خارجی دارند تا بتوانند در کنارش تجربه کسب کنند.

رستمیان: در تپانچه نیاز به مربی خارجی داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هانیه رستمیان در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران در خصوص شروع اردوهای تیم ملی تپانچه اظهار کرد: اردوهای ما بعد از المپیک با یک فاصله دو ماهه شروع شد. اکنون با بازگشت فروغی از مسابقات جام ریاست از دو سه هفته دیگر اردوها شروع می‌شود. اردوها از پنجم آذر آغاز خواهد شد و ما برای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم. 

 

وی در خصوص سرمربی‌گری احمد نجفی و مربیگری محسن نصر و تاثیر کادر فنی در المیپک توکیو اظهار کرد: تمرینات قبل از المپیک را زیر نظر آقای نصر و نجفی دنبال کردیم‌ و در هر اعزام قرار بود یک مسابقه آقای نصر اعزام شود و مسابقه دیگر با هدایت آقای نجفی باشد. برای المپیک آقای نصر کنار ما بود و بیشتر برنامه‌هایمان نیز با او بود. 

 

ملی‌پوش تپانچه افزود: بعد المپیک فکر می‌کنم آقای نصر انتظار داشت سرمربی تیم باشد ولی این اتفاق نیفتاد و روند قبل یعنی آقای نجفی سرمربی و آقای نصر مربی ادامه پیدا کرد اما فکر می‌کنم نصر با این موضوع مشکل داشت و اردو را ترک کرد. 

 

وی در پاسخ به این‌ پرسش که وضعیت تپانچه بعد از المپیک را چطور پیش می‌رود و با توجه به زمان کم تا بازی‌های آسیایی آیا دچار افت نمی‌شوید گفت: من هم به فدراسیون و هم به آن‌هایی که از وضعیت مربی می‌پرسند، گفته‌ام که مربی‌های ایرانی نیاز به مربی خوب خارجی دارند تا بتوانند کنار او تجربه کسب کنند و بعد به عنوان سرمربی و مربی کنار تیم قرار بگیرند. تیم تپانچه هم اکنون نیاز به یک مربی خیلی خوب و برنامه خوب دارد تا بتواند برای بازی‌های آسیایی آماده شود.

 

وی در پایان در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: درست است که از تیراندازی یک نماینده در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک داشته باشیم تا دغدغه هایمان را بگوییم و بتوانیم از حقوق ورزشکاران دفاع کنیم. امیدوارم ورزشکارانی ‌که انتخاب شده‌اند، نماینده خوبی برای سایر ورزشکاران باشند و بتوانیم همه با هم به اهدافمان برسیم. 

دیدگاه‌ها