کد خبر : 1791961 | 23 آبان 1400 ساعت 11:59 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

ربیعی دوباره مس را هماهنگ می‌کند؛ 

کعبی: همچنان منتظر نتیجه بازی شهرخودرو هستیم

مدافع مس رفسنجان اعتقاد دارد سال گذشته شرایط شان از این هم سخت تر بود و به زودی بهبود پیدا می‌کند.

کعبی: همچنان منتظر نتیجه بازی شهرخودرو هستیم

به گزارش ورزش سه، مس فسنجان توانست در آخرین بازی قبل از تعطیلات لیگ به نتیجه تساوی مقابل تیم مدعی آلومینیوم اراک دست پیدا کند. عقیل کعبی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی مقابل اراک متعادل و به نظرم تساوی عادلانه بود. بازی خیلی پر موقعیتی نبود و در نهایت نشد که سه امتیاز را در زمین خودمان بگیریم اما جبران خواهیم کرد.


او در مورد این که چرا مس تا به الان موفق به پیروزی نشده ادامه داد:  ما سال قبل هم در همین شرایط و حتی سخت تر از این بودیم  ولی خداروشکر رفته رفته بهتر شدیم و در آخر فصل توانستیم موفق شویم و رتبه تک رقمی بگیریم.


 مدافع مس در مورد اینکه تکلیف سه امتیاز دیدار با شهر خودرو چه شد عنوان کرد:  ما تا الان  هم نمی دانیم برای بازی با شهر خودرو امتیاز را به ما دادند یا ندادند در جدول که چیزی نزدند آماده بازی بودیم ولی تیم شهر خودرو حاضر نشد و ما همچنان منتظر هستیم  که ببینیم آخرش چه میشود؟ 

 

1623050


کعبی در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات زیاد در تیم باعث شده تا ناهماهنگی به وجود بیاید یا خیر گفت: ما سال گذشته هم نفرات جدیدی بودیم و سال اول بود که با هم کار می کردیم و آقای ربیعی توانست ما را به آن هماهنگی لازم برساند و دقیقاً امسال هم همین خواهد شد و از این نظر مطمئن باشید. ما فصل قبل  نیز خوب شروع نکردیم اما خوب تمام کردیم و بازیکنان با هم هماهنگ شده بودند و شناخت خوبی از هم داشتیم و در نهایت هم تک رقمی شدیم.


این بازیکن در مورد وقفه لیگ نظرش را این گونه بیان کرد: من به شخصه موافق تعطیلی زیاد لیگ نیستم زیرا تیم ها را از شرایط بازی دور می کند ولی برای بعضی از آنها می‌تواند خوب باشد. در هر حال تیم ملی بسیار حائز اهمیت است و چاره ای نیست.


مدافع نارنجی پوشان در خصوص گلهایی که تا به اینجای کار دریافت کردند و اینکه مقصر چه کسی بوده گفت:  ما در دو بازی ۴ گل خوردیم و فقط هم روی اشتباهات خودمان بود ولی مطمئن باشید که از این بهتر خواهیم شد.
کعبی  یادآور شد:  امسال لیگ سخت تری داریم و امیدوارم مس بتواند از این مسیر به راحتی عبور کند.

دیدگاه‌ها