کد خبر : 1791977 | 23 آبان 1400 ساعت 12:51 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

آخرین فرصت امارات برای از دست ندادن جام جهانی

رسانه عرب زبان البیان، بازی مقابل لبنان در بیروت را آخرین شانس سفیدهای امارات برای جا نماندن از جام جهانی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، امارات و لبنان، دو حریف مستقیم ایران در دور نهایی مقدمات جام جهانی سه شنبه به مصاف هم می‌روند و رسانه البیان که متعلق به کشور امارات است این دیدار را آخرین فرصت ممکن برای حضور امارات در جام جهانی قطر دانست.

 

 این رسانه عرب زبان علی رغم دست نخورده بودن 5 بازی دور برگشت، شانس صعود مستقیم را برای امارات قائل نیست و معتقد است الابیض(لقب امارات) برای سوم شدن در گروه و رسیدن به پلی آف باید بجنگند و بازی‌های اول دور برگشت بهترین شانس امارات به حساب می‌آید. امارات از 5 بازی دور رفت تنها سه امتیاز کسب کرده و با دو شکست و سه تساوی هنوز طعم پیروزی را نچشیده است.

 

1664236

 

 فان مارویک، سرمربی هلندی امارات نیز با توجه به مصدومیت‌های متعدد این تیم، در تلاش است تا ترکیب تیمش را به شکل جدیدی بچیند. لیست مصدومان امارات شامل فابیو دی لیما، مجید حسن، محمود خامس، خلفان مبارک، شاهین عبدالرحمن، خلیفه الحمادی، حمد المنهالی و محمد عباس است که نشان از کار سخت سرمربی هلندی در بیروت دارد.

 

رسانه البیان با اشاره به باخت دراماتیک لبنان در وقت‌های اضافه مقابل ایران می‌گوید لبنانی‌ها در این روزها مشغول بازگرداندان روحیه به اردوی تیم‌شان هستند تا با شرایط بهتری از امارات میزبانی کنند. این بهترین فرصت برای امارتی‌ها محسوب می‌شود که با پیروزی مقابل لبنان شش امتیازی شوند و با باخت یا تساوی احتمالی عراق مقابل کره جنوبی در جایگاه سوم جدول گروه A قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها