کد خبر : 1792006 | 23 آبان 1400 ساعت 17:39 | 73.2K بازدید | 22 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

حمله بارسا به چلسی؛ سه آبی‌پوش برای ژانویه!

بارسلونا روی سه بازیکن نیمکت نشین چلسی برای تقویت خود در زمستان تمرکز کرده است.

حمله بارسا به چلسی؛ سه آبی‌پوش برای ژانویه!

به گزارش "ورزش سه"، از چهارشنبه گذشته ژاوی رسما کار خود در بارسلونا را شروع کرد و در اولین اقدام برای تقویت تیمش با بازگشت دنی آلوز موافق کرد. ستاره 38 ساله برزیلی که بدون تیم بود از ژانویه برای بارسا بازی خواهد کرد. گفته می شود ژاوی، تیاگو آلکانتارا هافبک لیورپول را هم مد نظر دارد و او که از 2013 بارسا را ترک کرده نیز ممکن است بازگردد. تیاگو بر خلاف آلوز تحت قرارداد با باشگاهش است و انتقال او به سادگی میسر نخواهد بود.

 

 

1631209

 

 

برنامه های ژاوی برای تقویت بارسا به این دو بازیکن محدود نمی شود. بارسا مشکلات مالی فراوانی دارد و هدف سران باشگاه جذب قرضی با بند خرید دائمی بازیکن در ژانویه است. طبق ادعای اسپورت، بارسا سه بازیکن چلسی را نیز مدنظر دارد و تلاش خواهد کرد حداقل یکی را در انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. هر سه بازیکنانی هستند که در ایده های توماس توخل جایگاه ثابتی ندارند و جدایی از چلسی یکی از گزینه های شان محسوب می شود.

 

 

1516346

 

 

کالوم هادسون اودوی، حکیم زیاش و کریستین پولیسیچ بازیکنانی هستند که مورد علاقه بارسا قرار دارند. هر سه نیمکت نشین هستند و احتمالا شانس حضور ثابت در ترکیب بارسا را به نیمکت نشینی در چلسی ترجیح خواهند داد ولی مشکل اصلی جلب رضایت باشگاه چلسی است.

 

 

1593948

 

 

زیاش مراکشی در آژاکس ستاره ای تاثیرگذار بود ولی در چلسی نتوانسته بدرخشد. پولیسیچ هم به عنوان جانشین هازارد جذب شد ولی او هم نتوانسته توقعات را برآورده کند. هادسون اودوی نیز شرایطی مشابه دو بازیکن فوق دارد. باید دید بارسلونا در نهایت کدام یک از این سه بازیکن را جذب خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها