کد خبر : 1792024 | 23 آبان 1400 ساعت 16:44 | 51.9K بازدید | 5 دیدگاه

بارسلونا نه؛ اولین خرید تابستانی اینتر قطعی شد

آندره اونانا، دروازه بان کامرونی و 25 ساله آژاکس فصل بعد قطعا برای اینتر بازی خواهد کرد.

بارسلونا نه؛ اولین خرید تابستانی اینتر قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، دوران محرومیت آندره اونانا به علت دوپینگ به اتمام رسیده و او از این هفته و بعد از مدت ها قادر به همراهی آژاکس خواهد بود. قرارداد آندره اونانا با این تیم هلندی در پایان فصل به اتمام می رسد و فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی ساعتی قبل مدعی شد انتقال این دروازه بان کامرونی به اینتر قطعی شده است. در هفته های اخیر بارسلونا نیز برای جذب آندره اونانا اقدام کرده، اما او تصمیم خود را برای انتقال به لیگ ایتالیا قطعی ساخته است.

 

1664324

 

در واقع این سنگربان کامرونی از فصل تابستان با مدیران نراتزوری به توافق شفاهی دست یافته و پیشنهادات دیگر تیم ها در ماه های اخیر از جمله بارسلونا و آرسنال، باعث نگرانی اینتر نشده است. آندره اونانا با قراردادی چهار ساله و تا تابستان سال 2026 راهی اینتر می شود و احتمالا این انتقال در ماه فوریه و تا پیش از اتمام فصل به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 

سمیر هندانوویچ، دروازه بان باتجربه اینتر در فصول اخیر متزلزل نشان داده و جای خالی یک سنگربان جدید و آماده به وضوح در ترکیب این تیم احساس می شد. پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر در یک دهه اخیر و در این تیم و یوونتوس خود را متخصص توافق با بازیکنان آزاد و ارزشمند نشان داده و آندره اونانا را باید جدیدترین بازیکنی دانست که به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت پول به آژاکس، لباس اینتر را به تن می کند.

دیدگاه‌ها