کد خبر : 1792062 | 23 آبان 1400 ساعت 21:24 | 65.6K بازدید | 28 دیدگاه

دو غول فوتبال انگلیس خواهان جذب ستاره کره ای

بنابر ادعای میرر دو باشگاه منچستر سیتی و لیورپول در ژانویه برای جذب هی چان هوانگ اقدام خواهند کرد.

دو غول فوتبال انگلیس خواهان جذب ستاره کره ای

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش‌های خوب هی چان هوانگ در ترکیب سالزبورگ و پس از آن لایپزیش بود که چشم چند باشگاه به جذب این ستاره کره‌ای دوخته شد اما نهایتاً این ولورهمپتون بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و موفق شد این مهاجم گلزن را با قراردادی قرضی از تیم آلمانی به خدمت بگیرد.

 

هی چان هوانگ در فصل جاری نیز نمایش های فوق العاده ای در ترکیب ولورهمپتون ارائه داده است. این ستاره 25 ساله کره‌ای تا به اینجای فصل در هشت بازی لیگ برتر انگلیس برای گرگ‌ها به میدان رفته و توانسته چهار گل به ثمر برساند؛ شاید اوج کار او دیدار برابر نیوکاسل بود که توانست با ثبت دبل پیروزی مهم ولوز را رقم بزند.

 

 

1664387

 

 

اما همین نمایش های درخشان ستاره کره‌ای در ترکیب ولورهمپتون باعث شده که این باشگاه مصمم باشد تا قرارداد او را در ژانویه به شکل دائمی در بیاورد اما قطعاً آنها کار آسانی برای رسیدن به این هدف پیش رو نخواهند داشت. بر اساس گزارشی که نشریه میرر منتشر کرده دو غول فوتبال انگلیس یعنی منچسترسیتی و لیورپول علاقه مند به جذب این مهاجم گلزن هستند شرایط به خدمت گرفتن او در نقل و انتقالات زمستانی را بررسی می‌کنند. با این حال باید منتظر ماند و دید که نهایتا چه آینده ای در انتظار هوانگ خواهد بود.

دیدگاه‌ها