کد خبر : 1792151 | 24 آبان 1400 ساعت 12:43 | 27.2K بازدید | 28 دیدگاه

شایعه عجیب؛ محمد صلاح در لیست بارسلونا

نام محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیست خرید ژاوی و بارسلونا قرار گرفته است.

شایعه عجیب؛ محمد صلاح در لیست بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در بدو ورود خود به رختکن بارسلونا به دنبال ایحاد تغییرات بزرگ در ترکیب ثابت این تیم است و این سرمربی جوان تصور می کند بلوگرانا در غیاب ستاره هایی چون لیونل مسی و آنتوان گریزمان، به یک نام بزرگ برای تبدیل شدن به تیم قدرتمند گذشته نیاز دارد. حالا "لیورپول اکو" به نقل از ناسیونال خبر از حضور محمد صلاح در لیست خرید بارسلونا داده است.

 

قرارداد این ستاره گلزن و مصری در سال 2023 با لیورپول به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان هنوز توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. به نظر می رسد درخواست افزایش حقوق هنگفت محمد صلاح هنوز مورد قبول سران لیورپول قرار نگرفته و به همین علت طرفین فاصله زیادی برای گرفتن عکس یادگاری تمدید قرارداد دارند.

 

1657608

 

البته یورگن کلوپ در ماه های اخیر بارها خبر از قطعیت ماندن محمد صلاح در آنفیلد داده، اما به هر حال بارسلونا بعد از درخواست جدی ژاوی برای جذب این بازیکن، شرایط او را زیر نظر دارد. کاتالان ها با ترکیب فعلی شانس بالایی برای بازگشت به روزهای اوج ندارند و خرید ستاره ای در اندازه های محمد صلاح برای این تیم اهمیت فراوانی دارد.

 

به نظر می رسد ژاوی با قول تقویت تیم حاضر شده در این مقطع هدایت بارسلونا را قبول کند و باید دید آیا خوان لاپورتا این وعده را نیز مانند شعار حفظ لیونل مسی نافرجام می گذارد یا قادر است یک ستاره بزرگ به ترکیب تیمش اضافه کند. البته به نظر می رسد تمایل باشگاه به جذب بازیکنی ارزان مانند رحیم استرلینگ باشد، اما ژاوی اصرار به خرید محمد صلاح دارد.

 

دیدگاه‌ها