کد خبر : 1792239 | 24 آبان 1400 ساعت 19:18 | 57.3K بازدید | 19 دیدگاه

رفتاری که با تمجید انصاری‌فرد و عزت‌اللهی همراه شد؛

اقدام حرفه‌ای جهانبخش در اردوی ملی (عکس)

کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال ایران به رغم محرومیت و از دست دادن تقابل با سوریه در اردوی تیم ملی باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه" علیرضا جهانبخش که ستاره بی‌چون و چرای ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بوده و توانسته با 3 گل بهترین گلزن این مرحله از رقابت‌ها در منطقه آسیا باشد، برخلاف بازی رفت مقابل سوریه که گل 3 امتیازی تیم ملی را به ثمر رساند، نمی‌تواند در بازی برگشت در جمع شاگردان اسکوچیچ حضور داشته باشد.

 

جهانبخش به واسطه اخطاری در مقابل لبنان دریافت کرد، 3 کارته شد و تقابل با سوریه که فرداشب از ساعت 19:30 به میزبانی کشور اردن برگزار خواهد شد را از دست داد.

 

با این‌حال و در شرایطی که کاپیتان سوم تیم ملی به دلیل محرومیت حق حضور در فهرست تیم را ندارد، او ترجیح داد به جای ترک اردوی تیم ملی و زودتر پیوستن به اردوی تیم باشگاهی‌اش، تا پایان ایام فیفادی در جمع شاگردان اسکوچیچ بماند و در کنار همبازیان خود تمرین کند و به آن‌ها برای دیدار حساس با سوریه روحیه بدهد.

 

اقدام ویژه علیرضا جهانبخش برای ادامه حضور اردوی ملی به رغم محرومیت، با تمجید کریم انصاری‌فرد و سعید عزت‌اللهی همراه شد و این دو چهره تاثیرگذار تیم ملی که احتمالا فردا در ترکیب اولیه حضور خواهند داشت، با قدردانی از رفتار جهانبخش، از او به واسطه ترک نکردن اردوی ملی و رفتار حرفه‌ای که از خود نشان داد تشکر و قدردانی کردند.

 

1664753

 

1664754

دیدگاه‌ها