کد خبر : 1792251 | 24 آبان 1400 ساعت 20:12 | 19.6K بازدید | 18 دیدگاه

پیروزی بر ژاپن از خاطره عمانی ها پاک نمی شود

برانکو: مردم از ما انتظارات زیادی دارند

سرمربی کروات تیم ملی عمان می گوید که به دنبال تکرار نتیجه دیدار رفت برابر ژاپن و کسب یک پیروزی خانگی است.

برانکو: مردم از ما انتظارات زیادی دارند

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی عمان و ژاپن در یکی از سرنوشت ساز ترین دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی، فردا در استادیوم سلطان قابوس مسقط به مصاف هم می روند. تیم بازنده ممکن است شانس صعود به جام جهانی را به طور کامل از دست بدهد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان همچون هیجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن معتقد است که دیدار فردای دو تیم نبرد سخت و دشواری است.

 

برانکو در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: دیدار فردا در خانه برگزار می شود و ما حمایت هواداران را در کنارمان خواهیم داشت. حضور آنها یک عامل برای افزایش انگیزه ما در راه رسیدن به نتیجه مثبت است. به مناسبت روز باشکوه ملی در سلطان نشین به عمانی ها تبریک می گویم، امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و عمانی ها را خوشحال کنیم.

 

وی افزود: توقعات از ما زیاد است و مردم انتظار زیادی از ما در بازی فردا مقابل ژاپن دارند و از همه مهمتر به زمین می رویم و به این فکر می کنیم که حداکثر تلاشمان را به کار بگیریم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم. اگر بتوانیم در دیدار فردا پیروز شویم، به روند سختی که از مرحله مقدماتی آغاز کرده ایم، ادامه می دهیم.

 

1664778

 

سرمربی عمان خاطرنشان کرد: وقتی وارد زمین می‌شویم در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنیم و دوست دارم در تمام مسابقات اینگونه عمل کنیم. ما ژاپن را در خانه اش شکست دادیم. آن یک بازی بزرگی بود که به راحتی از خاطره عمانی ها پاک نمی شود و در آن زمان ثابت کردیم که توانایی مبارزه با هر حریفی را داریم، هر چقدر هم که بزرگ باشد.

 

برانکو در پایان گفت: همانطور که می‌دانید نتایج تیم ژاپن در مسابقات اخیر بهبود یافته است و این تیم از فشار زیادی که قبلاً بر آن ها وارد شده بود تا حدودی خارج شده است. دیدار ژاپن سخت و سرنوشت ساز است، چرا که تیم ژاپن یکی از بهترین تیم های قاره آسیا است، اما ما آماده رویارویی با این تیم هستیم و تلاش می کنیم بهترین های خود را ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها