کد خبر : 1792257 | 24 آبان 1400 ساعت 21:02 | 46.1K بازدید | 15 دیدگاه

بازی در چند پست را برای خودم جاانداخته ام

امیری: مسئله پست اینستاگرامی آنقدر بزرگ نیست

وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید تاکنون تجربه تغییر پست در بین دو نیمه یک دیدار را نداشته است.

امیری: مسئله پست اینستاگرامی آنقدر بزرگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری بازیکن تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر سوریه گفت: خدا را شکر شرایط تیم الان خیلی خوب است و امتیازاتی که در بازی های گذشته گرفتیم اعتماد به نفسی را به تیم داده است ولی این مسئله دلیل نمی شود بازی فردا را خیلی راحت بگیریم و بخواهیم خدایی ناکرده با یک آسودگی خاطر وارد زمین شویم. چون ما همیشه روبروی تیم سوریه بازی های خیلی سختی را گذرانده ایم و مطمئن هستیم که فردا هم بازی خیلی سختی خواهیم داشت.

 

امیری ادامه داد: تمرینات خیلی خوبی را در این چند روزه پشت سر گذاشتیم و به خودمان این ایمان و باور را داریم که بتوانیم فردا با ارائه یک بازی منظم و بدون حاشیه و فوتبالی که می تواند ما را به جام جهانی نزدیک کند ارائه خواهیم کرد تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

او درباره تغییر پست های زیاد در بازی های تیم ملی و اینکه چقدر زمان می برد تا خودش را با شرایط وفق دهد، پاسخ داد: من در باشگاه هایم که بازی کرده ام، به دلیل بعضی اتفاقات در پست هایی بازی می کردم که تخصص نداشتم. اما به ندرت اتفاق می افتاد که بین دو نیمه یا آخر بازی تغییر پست دهم.

 

وی ادامه داد: واقعیت این است که این مسئله را برای خودم جا انداخته ام که راحت با این قضیه کنار بیایم و برای خودم چالشی ایجاد نکنم که روی کاراییم تأثیر بگذارد. در این چند سال تغییر پست زیاد داده ام و در پست های متفاوتی بازی کرده ام، تمرکزم به هم نمی ریزد که وظایف هر پست چیست. خیلی راحت با این قضیه کنار می آیم. بیشتر سعی می کنم در عین سادگی بتوانم در اختیار تیم باشم تا اینکه بخواهم خودنمایی کنم و برای موفقیت تیمم، تمام تلاشم را می کنم.

 

بازیکن تیم ملی درباره انتشار پست مشترک بازیکنان در اینستاگرام و نگرانی هواداران بابت احتمال تأثیر منفی این پست روی دیدار با سوریه و اینکه آیا مشکل تنها به پاداش ها و لباس های تیم ملی محدود می شود یا خیر، پاسخ داد: اول اینکه این قول را می دهم آن قضیه هیچ تاثیری در روند تیم ملی نخواهد گذاشت. بعضی مواقع است که درون یک خانواده یکسری مشکلات و کمبودها به وجود می آید، همیشه این اتفاقات بوده و به نظرم هیچ زمانی نبوده که مشکلات نباشد، البته من اسم این را مشکل نمی گذارم چون یک جورایی همیشه این مسائل کنار ما بوده است.

 

امیری در پایان گفت: مساله آنقدر بزرگ نیست و من نمی خواستم در مورد این قضیه صحبت کنم. هر چقدر به بازی نزدیک می شویم، مسائل دور تیم و حواشی بهتر است کمتر شود. خواهش من این است شما این قضایا را به بعد از بازی موکول کنید. هر چقدر آرامش تیم حفظ شود پیشرفت تیم حاصل خواهد شد.

دیدگاه‌ها