کد خبر : 1792258 | 24 آبان 1400 ساعت 21:04 | 51.8K بازدید | 20 دیدگاه

هنوز به ترکیب صد در صدی نرسیده ایم

تات: جواب من ناامیدتان می‌کند

مربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با سوریه گفت که بازی با حریف فردا، برای هیچ تیمی آسان نیست.

تات: جواب من ناامیدتان می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران پس از 4 پیروزی و یک تساوی، فردا در ششمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف سوریه می رود. دیداری که در اردن برگزار می شود. ماریو تات دستیار اسکوچیچ می گوید امیدوارم روند شکست ناپذیری خودمان را ادامه دهیم.  

 

ماریو تات مربی تیم ملی فوتبال ایران که در غیاب دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر سوریه حاضر شده بود، درخصوص تقابل با سوریه گفت: فردا بازی مهم دیگری در پیش داریم، بعد از 5 بازی که در دور رفت در این گروه انجام دادیم، 5 بازی مهم دیگر در پیش داریم و امیدواریم بتوانیم در این بازی ها هم روند خوبی را ادامه دهیم

 

وی افزود: بازی فردا به میزبانی سوریه و در در خاک اردن برگزار می شود. بازی سختی در پیش داریم و هیچ تیمی نمی تواند بگوید که بازی آسانی در این زمین و در برابر سوریه در پیش دارد. امیدوارم روند شکست ناپذیری خودمان را ادامه دهیم. اگر بازیکنان با انضباط، اشتیاق و انرژی صد در صدی در زمین حاضر شوند، مطمئن هستم می توانیم با نتیجه خوبی این مسابقه را تمام کنیم.

 

1664794

 

دستیار اسکوچیچ در مورد اینکه وی برای اولین بار قرار است روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرمربی قرار می گیرد و چگونه با اسکوچیچ در زمان مسابقه تعامل خواهد کرد گفت: البته باید تصحیح کنم این اولین بار نیست که من قرار است به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشینم. لازم است یادآوری کنم در بازی دور رفت مقابل سوریه هم به دلیل بیماری اسکوچیچ، من روی نیمکت حضور داشتم و تیم را هدایت می کردم.

 

وی تاکید کرد: با وسایل ارتباطی که این روزها وجود دارد مطمئنا با سرمربی تیم ملی ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی را خواهیم داشت. مطمئن هستم که از لحاظ تعامل و ارتباط با سرمربی، مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

تات درباره اینکه اگر بخواهد با 2 مهاجم بازی کند، با توجه به غیبت طارمی چه بازیکنی را مدنظر دارند پاسخ داد: شاید جوابی که می دهم کمی برای شما ناامید کننده باشد چون در سوال شما اما و اگرهای بسیاری وجود داشت. هنوز برای ترکیب فردا به جمع بندی صد در صدی نرسیده ایم. چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که هر بازیکنی از ابتدا بازی کند یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود، با تمام انرژی بازی خواهد کرد. اگر به کمک خدا بتوانیم بازی فردا را ببریم، قدم بسیار بزرگی در راه رسیدن به هدفمان برداشته ایم که آن هدف سال بعد و حضور در جام جهانی  قطر است.

 

1664793

دیدگاه‌ها