کد خبر : 1792353 | 25 آبان 1400 ساعت 12:22 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش سهمیه تیراندازی آسیا در المپیک ۲۰۲۴

سهمیه قاره آسیا در ورزش تیراندازی برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس افزایش خواهد یافت.

افزایش سهمیه تیراندازی آسیا در المپیک ۲۰۲۴

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، طبق اعلام کنفدراسیون تیراندازی آسیا (ASC)، فدراسیون بین‌المللی ورزش تیراندازی (ISSF) تعداد سهمیه کشورها و مناطق آسیایی را برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ۱۰ مورد افزایش خواهد داد.

 

کنفدراسیون تیراندازی آسیا اعلام کرد که نامه‌ای از ISSF دریافت کرده است که به آن‌ها اطلاع داده است که تعداد سهمیه آسیا برای بازی‌ های المپیک طی سه سال آینده از ۳۸ به ۴۸ نفر افزایش خواهد یافت.

 

کنفدراسیون آسیا در بیانیه‌ای از ISSF و همه اعضایی که در این دستاورد بزرگ سهیم بودند تشکر کرد.

 

هفته گذشته در شهر وروتسواف لهستان، شورای فدراسیون بین‌المللی ورزش تیراندازی تشکیل جلسه داد و در مورد سیستم انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس بحث و تبادل نظر شد.

 

سایر موضوعات مورد بحث شامل ساختار مسابقات تیراندازی برای دوره ۲۰۲۴-۲۰۲۲ و همچنین فعالیت در صندوق توسعه بود که در ابتدا تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

 

این صندوق به کشورهای در حال توسعه تیراندازی کمک می‌کند تا در مسابقات بین المللی و کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک شرکت کنند.

 

در این نشست تقویم مصوب مسابقات قهرمانی ISSF ۲۰۲۲ به اطلاع اعضای شورا رسید. ضمن این که روسای کنفدراسیون‌های قاره‌های آسیا، آمریکا، آفریقا، استرالیا، اقیانوسیه و اروپا در مورد کارهای خود در سال ۲۰۲۱ گزارش دادند. علاوه بر این آیین نامه انضباطی و دستورالعمل محیط زیست به تصویب رسید.

دیدگاه‌ها