کد خبر : 1792388 | 25 آبان 1400 ساعت 14:38 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

حسن یزدانی هم قرارداد امضا می کند؟

18 آذر، نبرد ستاره‌های کشتی در فینال لیگ

4 تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روز 18 آذرماه برای تعیین قهرمان روی تشک خواهند رفت.

18 آذر، نبرد ستاره‌های کشتی در فینال لیگ

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد در 4 گروه و با حضور 14 تیم، همانطور که پیش بینی می شد 4 تیمی که از ستاره های بیشتری در ترکیب خود استفاده می کردند به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


نشست نمایندگان تیم های فولادین ذوب آمل، صنایع مازندران، دانشگاه آزاد و سهند ارس که به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد راه یافتند، امروز با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و مسئولان سازمان لیگ در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
در پایان این نشست مقرر شد که فینال بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) روز پنج شنبه 18 آذرماه و در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شود. بر این اساس مراسم وزن کشی این رقابت ها روز چهارشنبه 17 آذرماه برگزار خواهد شد.


طبق برنامه اعلامی دیدار اول نیمه نهایی صبح پنج شنبه بین تیم های شرکت داروسازی سهند ارس و فولادین ذوب آمل و دیدار دوم نیز بین تیم های صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران برگزار خواهد شد.
بر این اساس ابتدا تیم های بازنده عصر روز پنج شنبه دیدار رده بندی و پس از آن تیم های برنده دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.


به نظر می رسد با حضور کشتی گیران مطرح داخلی و خارجی در ترکیب 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی، شاهد دوئل های جذاب در اوزان مختلف خواهیم بود. شاید تنها ستاره شاخص غایب این روزهای لیگ برتر حسن یزدانی باشد که مشخص نیست برای مرحله نهایی به تیمی خواهد پیوست یا خیر.

 

دیدگاه‌ها