کد خبر : 1792398 | 25 آبان 1400 ساعت 15:45 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی نماد جوان موفق ایران در جهان است

رویانیان: امیدوارم با بردن سوریه صعود کنیم

مدیرعامل اسبق پرسپولیس با تمجید از موفقیت‌های فنی و کیفی مهدی طارمی ابراز امیدواری کرد با در نظر گرفتن مسائل ملی او بار دیگر با پیراهن تیم ملی هم بدرخشد.

رویانیان: امیدوارم با بردن سوریه صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس هرچند بعد از پایان همکاری با این باشگاه دور از فوتبال قرار گرفته اما مسائل فوتبالی را با وسواس خاصی دنبال می‎کند. رویانیان اینبار در خصوص تقابل تیم ملی برابر سوریه و همچنین دوری مهدی طارمی از تیم ملی صحبت کرده است که در ادامه آن را خواهید خواند.

 

وی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد تیم ملی در بازی‌های اخیر، درباره دیدار امشب مقابل سوریه گفت: به عنوان یک هوادار تیم ملی ایران آرزو می‌کنم سوریه را در این مرحله شکست دهیم و بتوانیم صعودمان را قطعی کنیم. من به عنوان یک ایرانی برای موفقیت تیم ملی ایران آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و همینطور با وجود بازیکنان شایسته، باکیفیت و باشخصیت تیم ملی که همیشه با غیرت جنگیدند و بدون شکست در صدر جدول که جایگاه لایق و شایسته‌شان است قرار دارند امیدوارم از این ببعد هم با تمام قدرت مقابل سوریه به میدان بروند و امتیاز بازی را کسب کنند.

 

مدیر عامل اسبق پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که طی چند وقت اخیر در خصوص تیم ملی شکل گرفته نیز گفت: با توجه به خروجی و عملکرد خوب اسکوچیچ فکر می‌کنم شایسته سرمربیگری تیم ملی ایران باشند چراکه ده بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته و این موفقیت بزرگی است. آقای کی‌روش هم نتایج با نوسانی داشته اما به هرشکل تا اینجای کار موفق عمل کرده و ما نتیجه را نگاه می‌کنیم. تخصص آنچنانی در بحث مربیگری نداریم اما شاخص ما و مردم فقط نتایج خوبی ‌است که مشاهده می‌کنیم. باید بگویم نتیجه یک نتیجه تیمی است که با همت، غیرت و تلاش تمام بازیکنان و کادر فنی به ثمر رسیده و این امتیاز مثبت و قابل قبولی است تا اینجای کار محسوب می‌شود و نباید از آن چشم پوشی کنیم.

 

رویانیان درباره عملکرد پرسپولیس درفصل جدید نیز گفت: تیم بزرگی مثل پرسپولیس که در ریل قهرمانی قرار گرفته و سالهاست که قهرمان است قطعا این تیم بزودی به جایگاهش بازمی‌گردد. ممکن است این تیم  دچار آسیب های کوچک بشود اما مثل سرما خوردگی می‌ماند که یک دوره کوتاه دچارش می‌شود و بهبود پیدا می‌کند. پرسپولیس هم قطعا بزودی می‌درخشد و به وضعیت بهتر و جایگاه شایسته‌اش باز می‌گردد. امیدوارم امسال هم قهرمانی را جشن بگیریم و پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

 

او در ادامه درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس و عملکرد یحیی گل محمدی گفت: پرسپولیس بازیکنان خوب و شاخصی را از دست داده و بازیکنان جوان، باانگیزه و خوبی راهم خریده که تجربه بازی های زیادی را در پرسپولیس ندارند و با توجه به شخصیت آقای گل محمدی و کارنامه درخشان ایشان و کادر بسیار معتبر فنی‌شان این تیم به خوبی نتیجه می‌گیرد و انشالله امسال هم همچون سالهای گذشته شاهد درخشش این تیم بزرگ باشیم.

 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره حمایت علی دایی از مهدی طارمی گفت: من در راستای نظر آقای دایی به عنوان یک شخصیت مستقل کاملا فوتبالی و متخصص این رشته احترام می‌گذارم. اما به عنوان یک مدیر این مساله را که بازیکن تیم و مربی خود را تحت تاثیر قرار دهد و زیر سوال ببرد صحیح نیست. من آقای دایی را صاحب نظر می‌دانم و به نظرات‌شان احترام می‌گذارم ولی شخصا معتقدم هیچ تیمی در دنیا نباید بازیکن سالار باشد. اگر قرار باشد هر بازیکنی ناراحت شود و اینگونه واکنش نشان دهد که این بنظر من از نظر قاعده مدیریت درست نیست. تیم ملی بازیکنان فوق العاده‌ای دارد، بازیکنانی که از نظر سنی جوان هستند اما از لحاظ تکنیک و توانمندی بسیار موفق هستند. آقای طارمی یک بازیکن با ارزش، باکیفیت و سرمایه ملی ایران است که مظهر توانایی‌های فنی جوان‌های ایران در دنیاست. مهدی طارمی موجب خرسندی و افتخار ما است که یک جوان از یک منطقه‌ای در کشور می‌آید و اینگونه بروز و ظهور می‌کند و نماینده دانش فنی در دنیا فوتبال است. مثل آقای جهانبخش و آزمون که نشان دادند توانایی‌های‌شان چقدر بالاست و افتخار ایران هستند. باید از آنها حمایت کنیم اما ایشان و همه بدانند تیم ملی مهم‌تر از هر فردی است. باید این موضوع حل می‌شد. گل‌هایی که مهدی طارمی مقابل تیم‌های بزرگ در اروپا می‌زند و همچنین از دیدن بازی‌اش احساس غرور می‌کنیم. طارمی نماد موفقیت جوانان ایران در عرصه فوتبال است که در دنیا به نمایش گذاشته شد. تیم  ملی و فدراسیون فوتبال باید این موضوع را حل می‌کردند که خوشبختانه متوجه شده‌ام این مسائل حل شده و هم فدراسیون و هم خود مهدی به خوبی نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند و انشاالله از اردوی بعدی او در جمع دیگر بازیکنان حاضر خواهد بود. همه بازیکنان تیم ملی می‌توانند ناراحت شوند یا اعتراض کنند اما نه به شیوه‌ای که تیم ملی ضرر کند.

 

وی در پایان صحبت هایش گفت: من از اهالی فوتبال نبودم اما خوشحالم بخشی از زندگی‌ام این توفیق نصیبم شد در فوتبال حضور داشته باشم با ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان آشنا شدم و برای تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به عنوان یک هوادار آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها