کد خبر : 1792444 | 25 آبان 1400 ساعت 20:42 | 47.7K بازدید | 29 دیدگاه

امیری از عمر السومه پنالتی گرفت؛

ستاره تیم ملی فقط گل می‌سازد!(عکس)

وینگر چپ تیم ملی روی هر دو گلی که ایران مقابل سوریه زد، تاثیرگذار بود.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری امشب با وظیفه جدیدی نسبت به دو بازی قبلی تیم ملی ایران بازی مقابل سوریه را آغاز کرد و برخلاف دیدار با امارات و لبنان که در بیشتر اوقات مدافع چپ بود، امشب در پست تخصصی خود در وینگر چپ به میدان رفت و در یک نیمه روی دو گل تاثیرگذار بود.

 

ملی‌پوش پرسپولیس که در دیدار اخیر ایران مقابل لبنان در ۳۰ دقیقه پایانی یک خط به جلو رفت و در پست وینگر چپ بازی کرد، پایه‌گذار هر دو گل پیروزی‌بخش تیم ملی بود و امشب هم دو گل برابر سوریه ساخت تا روند فوق‌العاده خود را ادامه بدهد.

 

 

1665160

 

 

وحید امیری که این هفته‌ها تبدیل به آماده‌ترین بازیکن تیم ملی شده، در دقیقه ۳۳ پس از اینکه در زمین خودی صاحب توپ شد، با یک پاس چیپ بلند و استثنایی به پشت مدافعان سوریه، سردار آزمون را در یک موقعیت عالی قرار داد تا این مهاجم سرعتی تیم ملی گل اول بازی را با یک ضربه بغل پای بدون نقص به ثمر رساند.

 

نمایش درخشان وحید امیری در ترکیب تیم ملی پس از این گل هم ادامه داشت و او در دقیقه ۳۸ قصد داشت از سمت چپ محوطه جریمه سوریه توپ را به مقابل دروازه این تیم ارسال کند که برخورد توپ با دست ستاره تیم حریف یک پنالتی برای ایران به همراه آورد.

 

1665161

 

 وحید امیری پس از اینکه ارسال او به دست عمر السومه، مهاجم عقب کشیده سوریه برخورد کرد و با تصمیم داور چینی پنالتی اعلام نشد، به شدت اعتراض داشت تا ما نینگ در بازبینی ویدئویی مجددا این صحنه را بررسی کند.

 

ما نینگ پس از حدود یک دقیقه به کنار زمین آمد و صحنه ارسال وحید امیری و برخورد توپ با دست عمر السومه را بازبینی کرد و تصمیم به اعلام پنالتی برای ایران گرفت تا با گلزنی حاج‌صفی، شاگردان اسکوچیچ با برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

دیدگاه‌ها