کد خبر : 1792445 | 25 آبان 1400 ساعت 20:47 | 16K بازدید | 9 دیدگاه

گلزنی کاپیتان تیم ملی در بازی 117 (عکس)

احسان حاج صفی زننده گل دوم تیم ملی در مصاف با قرمزپوشان سوریه ای بود.

به گزارش "ورزش سه"، احسان که پس از سه سال حضور در فوتبال ایران دوباره در فصل جدید در فوتبال اروپا و یونان به میدان می‌رود، پس از چند بازی غیبت بار دیگر با تصمیم دراگان اسکوچیچ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و برخلاف چیزی که تصور می شد، نه در پست دفاع چپ بازی می کند و نه در پست وینگر چپ و نه هافبک دفاعی.

 

 

1665141

 


این بازیکن در دیدار برابر سوریه با تصمیم سرمربی کروات تیم در پست هافبک پشت مهاجم مورد استفاده قرار گرفت و در نیمه اول نمایش خوبی ارائه کرد و یکی از بازیکنان مهم تیم در ثبت نتیجه 2 بر صفر بود.


این بازیکن که 117 امین بازی ملی اش را تجربه می‌کند، در دقایق پایانی نیمه دوم روی پنالتی ای که مانینگ با استفاده از تکنولوژی VAR اعلام کرده بود، جلوتر از برخی بازیکنان تیم پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه ای که هم شدت داشت و هم زاویه مناسب گل دوم تیم ملی را ثبت کرد.

 

1665142

 

بازگشت کاپیتان اول تیم ملی به ترکیب پس از پنج مسابقه برای او خوش‌یُمن بود. احسان حاج‌صفی آخرین بار در هفته نهم مرحله نخست مرحله انتخابی جام جهانی 2016 برای تیم ملی موفق به گلزنی شده بود(2بار مقابل هند) و امشب دوباره توانست دروازه سوریه را باز کند

دیدگاه‌ها