کد خبر : 1792468 | 25 آبان 1400 ساعت 22:22 | 47.6K بازدید | 17 دیدگاه

با شور، علاقه و اشتیاق خاصی بازی کردیم؛ 

تات: با چنین بازیکنانی کار ساده می‌شود

مربی تیم فوتبال ایران در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر سوریه به تمجید از بازیکنان ایرانی و کیفیت فنی و اخلاقی آنها پرداخت.

 تات: با چنین بازیکنانی کار ساده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ماریون تات مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل سوریه در اولین دیدار مرحله برگشت مقدماتی جام جهانی روسیه اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی خیلی خوبی بود. قبل از اینکه به این مرحله برسیم، می‌دانستیم باید کیفیت بسیار بالایی از خودمان نشان بدهیم تا بتوانیم از پس این مسابقات برآئیم و مقابل لبنان و سوریه برنده بازی باشیم. بازیکنان تیم امروز با نظم، اشتیاق و روحیه بسیار خوبی در بازی ظاهر شدند و سه امتیاز را گرفتیم.


سوال بعدی از مربی تیم ملی ایران در رابطه با نتایج بسیار خوب تیم و کسب 11 پیروزی از 12 مسابقه طی سال اخیر بود که با کسب سه امتیاز از چهار بازی آینده می‌تواند به جام جهانی قطر برسد. تات در واکنش به این سوال و همینطور غیبت اسکوچیچ در دیدار برابر سوریه، گفت: جواب بسیار ساده و شفاف است. با چنین بازیکنان کیفیتی که در رختکن داریم، که هم به لحاظ فوتبالی و هم از نظر شخصیتی فوق العاده و مثال زدنی هستند، کار بسیار راحت است. بازیکنان با شور و علاقه و اشتیاق خاصی بازی ها را تا اینجا ادامه داده اند و امیدواریم همین روند را بتوانیم ادامه بدهیم تا قطعی شدن صعود به جام جهانی.

دیدگاه‌ها