کد خبر : 1792530 | 26 آبان 1400 ساعت 10:12 | 32.1K بازدید | 13 دیدگاه

شادی من یک راز است

افشه در نقش وریا؛ طعنه به کی روش؟(عکس)

محمد مجدی افشه ستاره تیم ملی مصر که حواشی زیادی پیرامون او و کارلوس کی روش شکل گرفته بود، جشن پس از گلش را جنجالی برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال مصر روز گذشته موفق شد در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، با نتیجه دو بر یک از سد گابن عبور کند. صعود مصری ها به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی در دیدار قبلی قطعی شده بود و به همین دلیل کارلوس کی روش سرمربی فراعنه تصمیم گرفت تا از بازیکنان ذخیره اش در این دیدار استفاده کند.

 

محمد مجدی افشه ستاره تیم الاهلی مصر که یکی از بازیکنان مطرح این کشور است، از زمان روی کار آمدن کارلوس کی روش تنها 27 دقیقه و در دیدار دوستانه برابر لیبریا فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و در 2 تقابل رفت و برگشت برابر لیبی به اردو دعوت نشد و مقابل آنگولا نیز 90 دقیقه را روی نیمکت نشست. اتفاقی که باعث خشم شدید این بازیکن شده بود و آنگونه که رسانه های مصری خبر داده اند، این بازیکن تا آستانه درگیری با کی روش نیز پیش رفته بود که دستیاران سرمربی پرتغالی مانع از بروز یک بحران در تیم ملی شدند.

 

1665277

 

در روزهای گذشته بسیاری از کارشناسان مصری بابت عدم استفاده از محمد مجدی افشه از کی روش انتقاد کردند تا اینکه سرمربی مصر در دیدار روز گذشته افشه را از ابتدا به میدان فرستاد. این بازیکن موفق شد در دقیقه 4 و از روی نقطه پنالتی گل نخست مصر را به ثمر برساند و روی گل دوم نیز تأثیر مستقیم داشت. این هافبک 25 ساله که دو سال پیاپی با الاهلی قهرمان جام باشگاه های آفریقا شده و در هر دو مرتبه عنوان بهترین بازیکن مسابقات را کسب کرده بود، پس از باز کردن دروازه گابن شادی گل ویژه ای انجام داد.

 

افشه پس از اینکه موفق به گلزنی شد، دستانش را به شکل یک عینک درآورد و خوشحالی اش را بابت گلزنی نشان داد. شادی ویژه ای که خیلی ها آن را اینگونه تعبیر کرده اند که افشه با کنایه به کی روش، خواستار این شده که عملکرد او را در زمین ببیند. این بازیکن در پایان بازی و در اظهارات تلویزیونی به شبکه مصری "آن تایم اسپورت 1" گفت: نمی خواستم راز این جشن را فاش کنم، اما خب... من 4 روز پیش با ابراهیم فایق روزنامه نگار مصری صحبت کردم. او از من خواست در صورت گلزنی، اینگونه نحوه استفاده از عینک را جشن بگیرم. من این کار را برای او انجام دادم.

 

1665278

 

1665276

 

1665275

 

او ادامه داد: من در بازی با آنگولا حضور نداشتم. البته اگر بازی نکنم ناراحت می شوم، اما نمی توانم در مورد آن صحبت کنم. نباید غم و ناراحتی ام را با خودم به محل کار و تمرین ببرم. بازیکن باید به مربی ثابت کند که شایسته بازی و حضور در زمین است. من برای همه احترام قائل هستم و دوست دارم همه به من احترام بگذارند. حضور یا عدم حضور من به مربی و نظر او بستگی دارد. بازیکن باید تلاش کند و کاستی هایش را برطرف کند و باید گوش به فرمان مربی باشد. حتی اگر از شما بخواهد در پستی بازی کنید که دوستش ندارید، باید رعایت کنید، او مربی است.

 

بسیاری از کاربران مصری اعتقاد دارند که افشه با گذاشتن عینک روی چشمانش، کادرفنی مصر را دعوت کرده است تا عملکرد او را دقیق تر نظاره کنند چرا که این بازیکن در 2 سال گذشته همواره یکی از بازیکنان ثابت مصر بوده و خود را شایسته حضور در ترکیب اصلی می داند. بسیاری از فوتبالیست ها پس از گلزنی و در جواب منتقدین، این شادی گل را انجام می دهند. کاری که حتی وریا غفوری کاپیتان استقلال پس از عدم دعوت به اردوی تیم ملی و در دیدار هفته نخست فصل گذشته برابر مس رفسنجان انجام داد و پس از گلزنی با گذاشتن عینک روی چشمانش، روی به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کرد و از او خواست تا عملکردش را دقیق تر ببیند.

دیدگاه‌ها