کد خبر : 1792545 | 26 آبان 1400 ساعت 10:49 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

رویای از دست رفته هالند برای حضور در جام جهانی

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند، جز ستاره‌های غایب در رقابت‌های جام جهانی 2022 است.

رویای از دست رفته هالند برای حضور در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، رویای هالند برای حضور در یک تورنمنت معتبر جهانی برای دومین بار پس از شکست 0-2 برابر هلند در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر از دست رفت.

این ستاره نروژی در دو فصل اخیر عملکرد درخشانی را در ترکیب بروسیا دورتموند به نمایش گذاشته و گل‌های متعددی را به ثمر رسانده تا نامش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان دنیای فوتبال مطرح کند.

او امیدوار بود که بتواند این عملکرد درخشان را در ترکیب تیم ملی نروژ نیز به نمایش بگذارد و به آنها کمک کند که در رقابت‌های جام جهانی 2022 که سال آینده در قطر برگزار خواهد شد حضور پیدا کنند.

با این حال دو گل دیرهنگام از سوی استیون برخواین و ممفیس دیپای در بازی شب گذشته باعث شد که امیدهای نروژ برای حضور در قطر ناامید شود و تیم لوییس فن خال به عنوان تیم صدرنشین گروه به صورت مستقیم به این رقابت‌ها راه پیدا کند. ترکیه نیز در این گروه دوم شد و باید در مسابقات پلی آف شرکت کند. این در حالی بود که هالند به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش در این بازی نبود.

 

1665240

 

بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان مشتاق بودند تا ببینند که آیا هالند، مارتین اودگارد و دیر بازیکنان جوان و درخشان این تیم از قدرت کافی برای کسب سهمیه جام جهانی 2022 برخوردار هستند یا خیر.

آخرین حضور تیم ملی نروژ در جام جهانی مربوط به جام جهانی 1998 فرانسه که بیش از دو دهه از آن می‌گذرد و بسیاری از هواداران فوتبال این کشور باور داشتند که این تیم هرگز تا این حد پر از ستاره‌های شناخته شده و جذاب نبوده و همین موضوع به بازگشت آنها به رقابت‌های جهانی کمک خواهد کرد.

اما آنها با تیم ملی هلند هم‌گروه شدند که تمام تلاشش را به کار گرفته بود تا برای دومین بار متوالی در جام جهانی غایب نباشد و نروژ در این بازی حساس فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکرد تا بتواند شانس خود برای حضور در قطر را حفظ کند.

گل دقیقه 84 برخواین و گل دیپای در وقت‌های تلف شده به این معنا بود که پس از یورو 2020، هالند حالا در دومین تورنمنت مهم بین المللی غایب خواهد بود و فرصت درخشش در کنار سایر ستاره‌های روز دنیای فوتبال را ندارد.  

دیدگاه‌ها