کد خبر : 1792552 | 26 آبان 1400 ساعت 11:38 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

روزی که حدادی‌فر شدیداً مصدوم شد؛

خاطره تلخ ذوب‌آهن از ثامن و میثاقیان(عکس)

چهار سال قبل بود که در افتتاحیه لیگ هفدهم یک اتفاق تلخ برای کاپیتان ذوب‌آهن اصفهان رخ داد و او یک مصدومیت شدید را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه" فردا و با اتمام تعطیلات فیفادی، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود و در نخستین مسابقه تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در خانه پذیرای ذوب‌آهن اصفهان است؛ مشهدی‌ها قعر جدولی به دنبال نخستین پیروزی فصل خود هستند و شاگردان تارتار هم بعد از شکست مقابل پیکان برای از سرگیری روند صعودی خود در جدول به 3 امتیاز تقابل با شهر خودرو نیاز دارند.

 

برخلاف بازی‌های گذشته شهر خودرو، قرار است مسابقه فردا در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شود؛ ورزشگاهی که تا 3 سال قبل و پیش از آن‌که ورزشگاه مدرن امام رضا افتتاح شود، محل برگزاری مسابقات لیگ برتر بود و تیم‌های پیام، ابومسلم، سیاه جامگان و پدیده (شهر خودرو) به عنوان نمایندگان خراسان رضوی در این ورزشگاه از رقبای خود میزبانی می‌کردند.

 

هواداران ذوب‌آهن اما از ورزشگاه ثامن الائمه خاطره خوشی ندارند؛ در افتتاحیه لیگ هفدهم بود که در دقیقه 18 بازی، برخورد حسین بادامکی کاپیتان سیاه جامگان و قاسم حدادی‎فر کاپیتان ذوب‌آهن باعث شد تا حدادی‌فر دچار پارگی رباط صلیبی شود و بدشانسی‎های کاپیتان باتجربه ذوبی‌ها از همان فصل و همان مسابقه آغاز شد.

 

1665305

 

جالب آن‌که در دیدار هدایت تیم سیاه جامگان برعهده اکبر میثاقیان بود، مسابقه‌ای که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

حالا باید دید بعد از 1575 روز و بیش از 4 سال از زمان برگزاری آن مسابقه، دوئل فردای شهر خودرو و ذوب‌آهن چگونه پیش می‌رود و با چه نتیجه‌ای خاتمه پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها