کد خبر : 1792569 | 26 آبان 1400 ساعت 12:35 | 23K بازدید | 14 دیدگاه

امید ایتالیا به پلی‌آف: جام جهانی را می‌خواهیم!(عکس)

به نظر نمی‌رسد که عدم صعود مستقیم ایتالیا به جام جهانی باعث ناامیدی این تیم از فتح این رقابت‌ها شده باشد.

امید ایتالیا به پلی‌آف: جام جهانی را می‌خواهیم!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با تساوی بدون گل برابر ایرلند شمالی و به دلیل پیروزی 0-4 سوییس برابر بلغارستان نتوانست مجوز صعود مستقیم به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را دریافت کند. 


شاگردان روبرتو مانچینی در دو دیدار رفت و برگشت برابر سوییس دو پنالتی را در جریان بازی خراب کردند تا فرصت صدرنشینی و افزایش اختلاف امتیاز با این تیم را از دست بدهند و در نهایت همین اتفاق باعث شد که آنها مجبور به حضور در رقابت‌های پلی آف شوند. 


با این حال روحیه بازیکنان و کادر فنی این تیم پس از این اتفاق بسیار خوب بود و روبرتو مانچینی در کنفرانس خبری پس از بازی با ایرلند به هواداران تیم ملی این کشور اطمینان داد که آنها در قطر حضور خواهند داشت و شاید جام قهرمانی را نیز بالای سر ببرند. 


روزنامه ایتالیایی مطرح گاتزتا دلو اسپورت امروز با اشاره به همین روحیه از تیتر « ما جام جهانی را می‌خواهیم » استفاده کرده و تصویر بازیکنان ایتالیا را روی جلد آورده که با خستگی روی زمین نشسته‌اند اما در عین حال جورجو کیه‌لینی نیز با تاجی بر سر و جام قهرمانی یورو 2020 در دست در این تصویر به چشم می‌خورد. 

 

1665321


ایتالیا تنها تیم مطرح حاضر در پلی آف نیست و این روزنامه نیز به احتمال رویارویی با زلاتان ابراهیموویچ در تیم ملی سوئد و کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال اشاره کرده و مدعی شده که مانچینی ترجیح می‌دهد با این ستاره پرتغالی روبرو نشود. 


پیرلوییجی کاسیراگی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، نیز با اشاره به پیروزی این تیم در مسابقه پلی آف جام جهانی 1998 فرانسه مدعی شد که ایتالیا به قطر خواهد رفت و دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها باید از آنها بترسند.

دیدگاه‌ها