کد خبر : 1792634 | 26 آبان 1400 ساعت 17:05 | 189.5K بازدید | 30 دیدگاه

واکاوی یک بحران عجیب؛

شورش بزرگ در بایرن مونیخ؛ سرمربی را زمین زدند!

بایرن مونیخ در دوران حضور نیکو کوواچ دورانی عجیب و بحرانی را سپری کرده است.

شورش بزرگ در بایرن مونیخ؛ سرمربی را زمین زدند!

به گزارش "ورزش سه"، کتابی به نام "بایرن اینسایدر" در حال چاپ و انتشار است که به اتفاقات سال های اخیر درون رختکن باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است. در بخشی از این کتاب به دلایل عدم موفقیت فراوان روی نیمکت این تیم و اخراج او پرداخته شده است.

 

در این کتاب اشاره شده که در تابستان سال 2018، کاروان بایرن مونیخ برای برگزاری یک تور تابستانی به آمریکا و شهرهای فیلادلفیا و میامی سفر کرد و در پایان این تور یک بازی دوستانه مقابل منچسترسیتی برنامه ریزی شده بود. اما در میامی بود که اولین اصطکاک بین نیکو کوواچ و بازیکن تیم ایجاد شده و در نهایت این روند باعث ناکامی این سرمربی کروات و اخراج او شد.

 

1665393

 

در واقع در آن اردو بازیکنان تیم برنامه ریزی کرده بودند یک شب را تا صبح بیرون گذرانده و تفریح کنند، اما نیکو کواچ متوجه این برنامه شده و اعلام کرده که کسی حق ندارد اردوی تیم را ترک کند. بازیکنان ناامید شده بودند، زیرا در آن مقطع به خوب تمرین کرده و تمام برنامه های مورد نظر سرمربی را پیاده کرده بودند.

 

نیکو کوواچ ضمن اعلام این تصمیم می گوید: "ما سه روز دیگر یک بازی تدارکاتی فوق العاده مهم داریم و باید تمرکز داشته باشیم. اولین بازی فصل در رقابت های بوندسلیگا شش هفته دیگر در انتظار ما است، پس برگزاری مهمانی در اردوی پیش فصل امکان پذیر نیست." بازیکنان بایرن مونیخ نیز بی انگیزه و ناامید سپس جلسه را ترک کردند.

 

اما در ادامه رافینیا، داوید آلابا و فرانک ریبری با هم متحد شده تا شورشی را علیه سرمربی رهبری کردند تا آن مهمانی را از دست ندهند. آنها یک گروه در واتس اپ به نام "شب های میامی" ساخته و همه بازیکنان را دعوت کردند. بازیکنان حتی به خود زحمت ندادند که این شورش را مخفی نگه دارند. رابرت کواچ، دستیار نیکو، آنها را هنگام خروج از هتل دید، اما بازیکنان بایرن مونیخ اهمیتی نداده و فقط می خواستند تفریح ​​کنند.

 

1665395

 

بازیکنان بایرن مونیخ به صورت علنی و تا ساعت شش صبح در حال گشت و گذار و تفریح بوده و تازه آن ساعت به محل اقامت تیم در هتل بازگشتند. قبل از جلسه تمرینی فردای آن روز بازیکنان کنجکاو بودند بدانند واکنش نیکو کوواچ به این بی قانونی چگونه خواهد بود و البته آنها مطمئن بودند که این سرمربی کروات عصبانی خواهد شد.

 

اما بر خلاف انتظار نیکو کوواچ هیچ عکس العملی نشان نداده و ماجرا را با سکوت تمام کرد. یکی از بازیکنان بایرن مونیخ به نویسنده کتاب گفت که اینگونه احترام سرمربی بین بازیکنان از بین رفت و نیکو کوواچ دیگر در رختکن بایرن مونیخ ارج و قربی نداشت.

 

اصطکاک بین این سرمربی و بازیکنان بایرن مونیخ در طول فصل نیز ادامه پیدا کرد و در نهایت شکست سنگین مقابل فرانکفورت باعث برکناری نیکو کوواچ شد. در ادامه هانسی فلیک به جای این سرمربی جوان هدایت بایرن را به عهده گرفت و کمتر از یک سال موفق به فتح شش گانه با همان تیم و بازیکنان شد.

 

1665396

دیدگاه‌ها