کد خبر : 1792639 | 26 آبان 1400 ساعت 16:44 | 26.5K بازدید | 5 دیدگاه

از بایرن مونیخ اصرار، از ستاره آلمانی چلسی انکار!

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی امیدوار است در ادامه فصل با آنها برای تمدید قرارداد توافق کند.

از بایرن مونیخ اصرار، از ستاره آلمانی چلسی انکار!

به گزارش "ورزش سه"، قراردارد آنتونی رودیگر با باشگاه چلسی در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز توافق بر سر تمدید قرارداد حاصل نشده است. در همین مدت تیم هایی چون بایرن مونیخ و رئال مادرید برای خرید آنتونی رودیگر با این بازیکن وارد مذاکره شده اند، اما علیرغم پرداخت دستمزد هنگفت، خود او خواهان ماندن در لندن است. نشریه بیلد امروز در گزارشی خبر از احتمال حضور این بازیکن در بوندسلیگا برای فصل بعد داده است.

 

1665397

 

مدیران بایرن مونیخ احتمالا مایل هستند سالانه دستمزد هنگفت 12 میلیون یورو برای انتقال آنتونی رودیگر به مونیخ پرداخت کنند. جالب اینجاست این مدافع آلمانی در حال حاضر تنها شش میلیون یورو در لیگ برتر درآمد دارد و مدیران چلسی نیز در قرارداد جدید 8.5 میلیون یورو پیشنهاد داده اند که به نوعی به رودیگر بر خورده و او این رقم را توهین آمیز می داند. اما نکته قابل توجه اینجاست که با این وجود هم اولویت آنتونی رودیگر ماندن در چلسی است و او علاقه دارد در ماه های پیش رو با این باشگاه انگلیسی به توافق برای تمدید قرارداد دست یابد.

 

رئال مادرید نیز خواهان جذب آنتونی رودیگر شده و قصد دارد بعد از داوید آلابا، یک مدافع دیگر را نیز با قراردادی آزاد جذب کند. عملکرد درخشان این بازیکن در سال های اخیر و به خصوص زیر نظر توماس توخل باعث ابراز علاقه تیم های بزرگی شده و در صورت عدم توافق برای ماندن در چلسی، احتمالا دیگر قدرت های اروپایی نیز به صف خرید آنتونی رودیگر اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها