کد خبر : 1792645 | 26 آبان 1400 ساعت 17:24 | 39.9K بازدید | 2 دیدگاه

پدیده سری آ؛ جانشین احتمالی امباپه در PSG

دوشان ولاهوویچ پدیده صرب فوتبال ایتالیا مورد توجه پی اس جی قرار گرفته است.

پدیده سری آ؛ جانشین احتمالی امباپه در PSG

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ درپارتیزان بلگراد بود که مطرح شد و از سال 2018 برای فیورنتینا بازی می کند. باشگاه شهر فلورانس که فضایی مناسب برای درخشش پدیده صرب فراهم کرده، او اکنون یکی از گزینه های اصلی برای تقویت فاز تهاجمی بسیاری از تیم های بزرگ است.

ولاهوویچ که به نظر می رسید تابستان به تیمی دیگر منتقل شود، با اصرار فیورنیتنا ماندنی شد و در حالی که از قرارداد او هنوز دو سال دیگر باقیمانده، صحبت از انتقالش در زمستان به یوونتوس مطرح شده است. در ایتالیا می گویند که یووه حاضر است 60 تا 70 میلیون یورو برای او هزینه کند ولی تمایل فیورنتینا صبر کردن تا تابستان و بررسی پیشنهادات در آن مقطع است.

 

 

1664750

 

 

امروز گاتزتا دلو اسپورت خبر داد که اگر یووه نتواند ولاهوویچ را در زمستان جذب کند، کار بسیار دشواری در تابستان 2022 خواهد داشت چرا که نه تنها سیتی، تاتنهام و اتلتیکو را به عنوان رقیب پیش رو خواهد داشت که پی اس جی را نیز باید به این جمع اضافه کرد.

باشگاه متمول پاریسی که تقریبا به اطمینان رسیده کیلیان امباپه را از دست خواهد داد، روی ولاهوویچ به عنوان جانشینی مناسب فکر می کند و طبعا مشکلی نیز برای پرداخت رقم مورد تقاضای فیورنتینا نخواهد داشت.

 

 

1660185

 

 

گزینه اول پی اس جی برای جانشینی امباپه کسی جز ارینگ هالند نبود ولی گفته می شود او راهی تیمی در لیگ برتر انگلیس خواهد شد و به همین دلیل اکنون ولاهوویچ در صدر فهرست خرید پی اس جی قرار گرفته است. در واقع یوونتوس باید بجنبد در غیر این صورت شانسی برای جذب ولاهوویچ نخواهد داشت. ستاره ای که پاییز سال بعد باید منتظر درخشش او در جام جهانی باشیم.

 

 

دیدگاه‌ها