کد خبر : 1792757 | 27 آبان 1400 ساعت 14:09 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

امکانات ورزشی تهران مشکل دارد؛

حسینی: جوانان ما بدانند روزهای سختی در انتظار است

مجتبی حسینی می‌گوید امکانات پایین شهر تهران باعث شده تا زمین های بی کیفیت در اختیار تیمها قرار بگیرند.

حسینی: جوانان ما بدانند روزهای سختی در انتظار است

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با فجر گفت: بعد از بازی سختی که هفته پیش داشتیم سعی کردیم هم یک ریکاوری خوبی داشته باشیم و هم جلسات تمرینی خوبی داشتیم. سعی کردیم بچه ها را از نظر روحی روانی و جسمی آماده این بازی سخت کنیم.

 

او درباره وضعیت تیم فجر عنوان کرد: تیم فجر تیمی است که من فکر می‌کنم بعد از شروعی که در لیگ برتر داشتند به شرایط لیگ برتر عادت کرده‌اند. یک تیم فوق العاده قابل احترام است که دو بازی آخرش را هم خیلی خوب بازی کرده و هم خیلی خوب نتیجه گرفته است‌. به بچه ها گفتم که این بازی می‌تواند برای ما دردسر ساز باشد. اگر تمرکز خوبی روی این بازی نداشته باشند و خودشان را برای این بازی سخت خوب آماده نکنند می‌تواند برای ما دردسرساز باشد.

 

1665554

 

حسینی افزود: می دانیم با تیمی بازی داریم که می‌تواند از پس هر تیمی بربیاید و باید با تمرکز کامل و اعتماد به نفس خیلی بالا مقابل این تیم ظاهر شویم.

 

سرمربی پیکان درباره غایبین تیمش برای بازی فردا اظهار داشت: خوشبختانه بعد از چهار بازی در این بازی تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم.

 

وی در خصوص عملکرد خوب پیکان در این فصل گفت: ما تیمی هستیم که هزینه بالایی نداشته و بچه ها در آرامش کارشان را انجام می‌دهند. سعی کردیم به جوان ها اعتماد کنیم و مدیریت هم خیلی خوب از تیم حمایت کرده و به نظرم این چند نتیجه حاصل سعی و تلاش جمعی بوده که مجموعه داشتند و امیدوارم بچه ها قدر این موقعیت را بدانند و بتوانند این روند را حفظ کنند.

 

او در واکنش به قرعه آسان پیکان در هفته های ابتدایی لیگ اظهار داشت: ما باید خودمان را آماده بازی های سنگین تر بکنیم اما هر بازی در لیگ برتر بازی سختی است‌. این حرف را قبول دارم که روزهای خیلی سختی پیش روی ماست.

 

حسینی درباره کیفیت زمین ورزشگاه و اعتراض تیم ذوب آهن به این مساله توضیح داد: این زمین اجاره ای است. ما از باشگاه خواهش کردیم که از قلعه حسن خان بیرون بیاییم چون آنجا کیفیت زمین واقعا بد بود. به کرج رفتیم و کرج کیفیت زمین خیلی بهتر بود اما شانس ما بود و بارندگی شده بود‌.

 

1665555

 

وی در واکنش به نکشیدن کاور روی زمین گفت: کاور می‌کشند. من زمانی که مربی گل ریحان بودم و بازی ها در زمین اختصاصی گل ریحان برگزار می‌شد شناخت داشتم. کاور می‌کشند و به زمین می‌رسند اما الان بار بازی ها روی زمین های تهران زیاد است. الان سه یا چهار تیم در کرج بازی می‌کنند و چند تیم در قلعه حسن خان باز می‌کنند و این مشکل تقصیر تیم ما نیست‌ این مشکلی است که متاسفانه امکانات ورزشی تهران دارد.

 

حسینی در پایان درباره عملکرد تیم ملی عنوان کرد: جا دارد به مجموعه تیم ملی تبریک بگویم. فکر می‌کنم کار تمام شده و تیم ملی صعود کرده. نتایج گویای همه چیز است. تیمی که بازی ها را برده و یک مساوی داده جای تقدیر و تشکر و تبریک دارد و امیدوارم این روند حفظ شود اما چیزی که در بازی با سوریه دیدم ضعف مفرط تیم سوری بود به خصوص در نیمه دوم و احساس می‌کنم تیم ملی ما اگر یک شرایطی را فراهم کند که با تیم های قوی تر بازی کند خیلی بهتر برای جام جهانی آماده می‌شود.

دیدگاه‌ها