کد خبر : 1792788 | 27 آبان 1400 ساعت 18:15 | 51.8K بازدید | 9 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

از بارسلونا حتی یک پیشنهاد رسمی هم نگرفتم

سرمربی بلژیک یک بار دیگر تاکید کرد که شایعات مربوط به جانشینی رونالد کومان در بارسا صحت نداشتند.

از بارسلونا حتی یک پیشنهاد رسمی هم نگرفتم

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته و در بحبوحه شایعات اخراج رونالد کومان از بارسلونا، از روبرتو مارتینز به عنوان یکی از جانشین های او روی نیمکت بلوگرانا نام برده شد. گفته می شد کومان برکنار خواهد شد و. روبرت مارتینز گزینه مورد علاقه یوردی کرویف مدیر بخش فوتبال بارسلوناست و او قصد دارد خوان لاپورتا را متقاعد به انتخاب مارتینز کند.

سرمربی کاتالان تیم ملی بلژیک اما شایعات را رد کرده بود و سپس مشخص شد که لاپورتا از ابتدا روی ژاوی به عنوان جانشین کومان فکر می کرد.

 

 

1649478

 

 

ژاوی در نهایت جانشین کومان شد و روبرتو مارتینز پس از قطعی شدن صعود بلژیک به جام جهانی و در مصاحبه با کوپه بار دیگر به اخبار مربوط به جانشینی کومان واکنش نشان داد و گفت:« در یک سال گذشته با این شایعات زندگی کرده ام ولی واقعیت این است که هرگز از بارسلونا با من تماس نگرفتند و هیچ پیشنهاد رسمی به من ارائه نشد. شایعات تحت کنترل من نیستند ولی باید با آنها کنار بیایید.»

 

 

1543975

 

 

مارتینز در مورد وضعیت هازارد گفت:« ادن دو سالی است که با مصدومیت ها دست به گریبان بوده و الان در مقطعی غمناک از فوتبالش به سر می برد. در مورد هازارد هم شایعات زیادی منتشر می شود که تعداد بسیاری کمی از آنها به حقیقت نزدیک هستند. باید ادن را به حال خودش گذاشت و امیدوارم بتواند در رئال مادرید روندی بهتر را داشته باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها