کد خبر : 1792789 | 27 آبان 1400 ساعت 15:59 | 26.8K بازدید | 20 دیدگاه

سازمان لیگ آماده بازگشایی استادیوم ها؛

استقلال - نساجی با تماشاگر می‌شود؟

گفته می شود که برای حضور محدود هواداران در بازی فردای استقلال و نساجی، ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای تأمین باید در این زمینه مجوز لازم را صادر کنند.

استقلال - نساجی با تماشاگر می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه فردا استقلال و نساجی در دیداری از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند، بحث درخصوص صدور مجوز حضور هواداران در استادیوم ها به مسئله داغی در رسانه ها تبدیل شده ولی با این وجود، هنوز اخبار رسمی از سوی نهادهای مسئول در این زمینه صادر نشده است.

 

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه با چراغ سبز وزارت کشور، هواداران فوتبال می‌‎‌توانند تماشاگر یکی از بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشند. بر اساس این دستور العمل و همچنین با همکاری سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، بلیط فروشی محدود با استفاده از 30% ظرفیت ورزشگاه به صورت آزمایشی در مسابقه تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران انجام خواهد شد.

 

با این حال و در آستانه کمتر از 24 ساعت تا برگزاری دیدار استقلال و نساجی، هنوز سامانه ای برای بلیط فروشی و یا احراز هویت افرادی که دو دوز واکسن را دریافت کرده اند، اعلام نشده است. طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، تنها افرادی که نسبت به تزریق هر دو دوز واکسن اقدام کرده‌اند، قادر هستند در استادیوم ها حضور یابند.

 

شنیده ها مبنی بر این است که سازمان لیگ مشکلی برای حضور هواداران استقلال در استادیوم آزادی ندارد و فقط باید در این زمینه مجوزی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای تأمین صادر شود. باید دید مدیران استقلال در ساعات باقیمانده موفق به جلب رضایت شورای تأمین می شوند تا مجوز حضور هواداران صادر شود یا خیر.

 

در این زمینه نیز گفته می شود که باشگاه ها باید سامانه ای را در هماهنگی با سامانه واکسیناسیون کشور برای احراز هویت هواداران مبنی بر دریافت دو دوز واکسن راه اندازی کنند تا آنها بتوانند به راحتی برای حضور در ورزشگاه، اقدام به خریداری بلیط کنند.

دیدگاه‌ها