کد خبر : 1792838 | 27 آبان 1400 ساعت 20:26 | 56.1K بازدید | 22 دیدگاه

بلیط فروشی آزمایشی در دیدار استقلال و نساجی

معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت اگر تا فردا برخی مشکلات فنی برطرف شود، برای دیدار استقلال و نساجی بلیط فروشی خواهد شد.

بلیط فروشی آزمایشی در دیدار استقلال و نساجی

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز اخباری مبنی بر باز شدن استادیوم ها به روی هواداران منتشر و اعلام شد که در بازی فردای استقلال و نساجی، به میزان 30 درصد از ظرفیت استادیوم آزادی بلیط فروشی خواهد شد. خبری که توسط مسئولین رسمی ذی ربط تأیید نشد تا هواداران آبی های پایتخت برای دیدار فردا دچار وضعیت سردرگمی شوند. اما حالا خبر رسیده که اگر برخی مشکلات حل شود، فردا از سامانه بلیط فروشی رونمایی می شود.

 

محسن فرهادی معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفتگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درخصوص اینکه آیا استقلال فردا در بازی با نساجی مجوز بلیط فروشی را دارد یا خیر پاسخ داد: این نکته در قالب دستورالعمل مدیریت هوشمند محدودیت هاست. چند جلسه ای است که در کمیته های مختلف ستاد ملی طرح و اصلاحاتی به آن وارد شده است. سامانه سامانه های وزارت کشور و زیرساخت های وزارت ارتباطات و همینطور سامانه استعلام وزارت بهداشت با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند.

 

وی ادامه داد: الان شرایط برای اجرای این طرح کاملا آماده است. روز شنبه جلسه ستاد ملی مدیریت به ریاست جمهور تشکیل می شود و اگر کلیات و جزئیات این طرح مصوب شود، از تاریخ اول آذرماه این کار عملی خواهد شد. 

 

او درباره دیدار فردای استقلال و نساجی نیز گفت: تا بدین لحظه برخی مشکلات از نظر فنی وجود دارد. اگر شرایط برای بازی فردا محقق شود و مشکلات برطرف شود، بلیط فروشی به شکل پایلوت و غیررسمی خواهد بود. چرا که این طرح در صورت تصویب، از اول آذر اجرا می شود.

 

فرهادی درخصوص اینکه اگر در استانی وضعیت قرمز شود، حضور تماشاگران در کل کشورها ممنوع خواهد شد یا خیر، گفت: سوال خوبی پرسیدید. به همین دلیل اسم این طرح مدیریت هوشمند گذاشته شده است. جواب این سوال مثبت است و استان به استان این محدودیت اعمال می شود. البته امیدواریم وضعیت کرونای شهری قرمز نشود که بخواهیم این کار را انجام دهیم. طرح طرح ملی است ولی محدودیت ها استانی خواهد بود.

 

البته طبق شنیده ها، احتمال خیلی کمی وجود دارد که برای دیدار فردای استقلال و نساجی، بسترهای لازم جهت انجام فرآیند بلیط فروشی مهیا شود با این وجود باید منتظر ماند و دید تا فردا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها