کد خبر : 1792871 | 28 آبان 1400 ساعت 09:47 | 19.6K بازدید | 9 دیدگاه

رویای من قهرمانی در جام جهانی و چمپیونزلیگ است

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، می‌گوید رویای بزرگ او در فوتبال قهرمانی در جام جهانی و همچنین لیگ قهرمانان اروپا است.

رویای من قهرمانی در جام جهانی و چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پائولو دیبالا نتوانست به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل قرار بگیرد اما نهایتاً شاگردان لیونل اسکالونی جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر را به دست آوردند. حالا آرژانتینی ها بعد از قهرمانی اخیرشان در رقابت های کوپا آمه‌ریکا رویای فتح جام جهانی را هم در سر دارند‌.

 

 

1665124

 

 

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، حالا در مصاحبه ای تاکید کرد که با این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و همچنین با تیم ملی کشورش رویای فتح جام جهانی را در سر دارد. ستاره آرژانتینی در این باره گفت: "من همیشه با نگاه به آینده زندگی می کنم و به اهدافی که می خواهم به آنها برسم فکر می کنم.بازیکن مهمی بودن در یوونتوس و رشد کردن به عنوان یک فرد، به عنوان یک مرد."

 

 

1665672

 

 

پائولو دیبالا در ادامه گفت: " من هنوز هم با تیمم و هم در تیم ملی اهداف زیادی برای دستیابی دارم. من عاشق بازی برای کشورم هستم.  این باعث می شود احساس کنم به وطنم، به اصل و نسبم نزدیک ترم.  البته من رویای قهرمانی در جام جهانی را دارم، همانطور که دوست دارم لیگ قهرمانان را ببرم.  من هر روز برای رسیدن به این نتایج کار می کنم."

دیدگاه‌ها