کد خبر : 1792906 | 28 آبان 1400 ساعت 12:30 | 31.2K بازدید | 38 دیدگاه

کاناوارو: از سون بیشتر می‌ترسم، تا رونالدو

فابیو کاناوارو، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، می‌گوید از رویارویی با کریستیانو رونالدو هراسی ندارد.

کاناوارو: از سون بیشتر می‌ترسم، تا رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال‌های اخیر همواره به عنوان یکی از بهترین بازیکنان و خطرناک‌ترین مهاجمان فوتبال جهان شناخته شده و این موضوع را در رئال مادرید و یوونتوس نیز به اثبات رساند.

این بازیکن پرتغالی تابستان امسال پس از 12 سال دوری به اولدترافورد برگشت و از ابتدای فصل تا به حال نیز عملکرد درخشانی را در ترکیب منچستریونایتد به نمایش گذاشته است.

با این حال به نظر می‌رسد که کاناوارو بیشتر تحت تاثیر عملکرد مهاجمان تاتنهام قرار گرفته است. این مدافع سابق رئال مادرید به سان اسپورت گفت:« سون و کین خیلی خیلی قوی هستند. این بازیکن کره‌ای کسی است که من را بیشتر از هر بازیکن دیگری تحت تاثیر قرار داده است. اوبامیانگ نیز بازیکنی فوق العاده مانند رونالدو است. اما من از رویارویی با آنها ترسی ندارم.»

 

1648493

 

کاناوارو با اشاره به روزهای خوب فوتبالش مدعی شده:« مهم نیست یک مهاجم تا چه حد عملکرد خوبی داشته باشد، بازی برابر من در دوران اوج برای همه آنها سخت خواهد بود.»

این ملی‌پوش سابق ایتالیایی رویای مربیگری در لیگ برتر را در سر دارد و در این باره نیز اظهار داشت:« یک مربی نباید محدودیتی برای خودش تعیین کند. من از کسب هر نوع تجربه‌ای استقبال می‌کنم. دوست دارم مربیگری در انگلیس را هم تجربه کنم اما این موضوع درباره فرانسه و ایتالیا هم صدق می‌کند. اگر پروژه مهمی به دستم برسد، آن را بررسی می‌کنم. کار من این است که به تیم تعادل ببخشم و دوست دارم تیم‌هایم بازیسازی را از دفاع شروع کنند. این بستگی به بازیکنانی دارد که در تیم دارم.»

دیدگاه‌ها