کد خبر : 1793006 | 28 آبان 1400 ساعت 19:12 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

شش دقیقه برای گلزنی حمید کافی بود!

بازگشت رویایی بوحمدان به فولاد (عکس)

مدافع دزفولی تیم فولاد در بازگشت دوباره به این تیم، تک گل سه امتیازی شاگردان نکونام را به ثمر رساند.

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد پس از اینکه جواد نکونام را به‌ عنوان سرمربی خود انتخاب کرد، در فاصله چند ساعته تا پایان مهلت نقل و انتقالات دو بازیکن به خدمت گرفت که یکی از آنها حمید بوحمدان بود.

 

بوحمدان سال گذشته در تراکتور حضور داشت که با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی گرفت و در آخرین ساعات نقل و انتقالات فولاد را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرد.

 

مدافع دزفولی که در فصل 96-95 سابقه پوشیدن پیراهن فولاد را داشت، در بازگشت دوباره به استان محل تولدش، بار دیگر به جمع سرخ پوشان اهواز برگشت تا فوتبال خود را زیر نظر جواد نکونام ادامه دهد.

 

نکونام در اولین بازی که به نیمکت فولاد برگشته بود، حمید بوحمدان را در دقیقه 64 بازی با هوادار به جای محمد قاسمی نژاد وارد زمین کرد؛ او این تعویض را در حالی انجام داد که پس از ده نفره شدن در دقیقه 24، تیمش تحت فشار حریف قرار داشت.

 

بوحمدان تنها 6 دقیقه پس از حضور در میدان موفق به گلزنی برای فولاد شد؛ گلی که در نهایت منجر به پیروزی تیم ده نفره نکونام شد و بوحمدان را به ستاره شماره یک بازی تبدیل کرد. 

 

در دقیقه 70 بازی سانتر وحید حیدریه از روی نقطه کرنر روی سر کولی‌بالی نشست و دفع ناقص بشاگردی باعث شد بوحمدان در ریباند دروازه هوادار را باز کند. به این ترتیب مدافع تازه وارد فولادی ها در بازگشت دوباره به این تیم، شروعی رویایی را برای خود و هواداران فولاد رقم زد تا با روحیه ای بالا به کار خود در این تیم ادامه دهد.

 

1665850

 

1665853

 

1665852

 

1665851

دیدگاه‌ها