کد خبر : 1793109 | 29 آبان 1400 ساعت 10:35 | 16.5K بازدید | 3 دیدگاه

با 4 کلین‌شیت در 5 بازی؛

یک اتریشی، رکورددار کلین‌شیت در لیگ بیست و یکم

سنگربان سپاهان بعد از گذراندن یک شب آرام در رویارویی با تراکتور به صدرنشینی‌اش در جدول کلین‌شیت‌های فصل جدید ادامه داد.

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته در تقابل سپاهان و تراکتور، توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان نویدکیا بود و آن‌ها بودند که توانستند خلق موقعیت‌های پرشماری داشته باشند و در مقابل تراکتور خطری روی دروازه سپاهان نداشت و تک شوت در چارچوب آن‌ها نیز به راحتی در اختیار گلر اتریشی سپاهان قرار گرفت.

 

این آمار و ارقام بدان معناست که کریستوف کنت توانست برای چهارمین بازی در فصل جدید دروازه‌اش را بسته نگه دارد؛ او که در فصل جدید لیگ برتر تنها یک گل دریافت کرده، تنها در هفته چهارم مقابل ذوب‌آهن اصفهان مقابل سجاد دانایی مغلوب شد و به جز گل دریافتی از حریف همشهری، در چهار بازی مقابل تراکتور، هوادار، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان نیز شاگردان نویدکیا موفق شده‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند.

 

با این وصف و کلین‌شیت به دست آمده در بازی دیشب، حالا کنت تنها گلر فصل جدید است که به عدد 4 کلین‌شیت از 5 مسابقه رسیده است؛ دروازه‌بان اتریشی با نمایش‌های مطمئن و خوب خود باعث شده تا نیما میرزازاد سنگربان جوان سپاهان فعلاً روی نیمکت باشد و او انتخاب اولین نویدکیا برای خط دروازه سپاهان است.

 

1666032

 

حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم اراک و فرهاد مجد کرمانشاهی دروازه‌بان پیکان تهران با 3 کلین‌شیت در جدول رده‌بندی بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیست و یکم در جایگاه دوم حضور دارند.

 

حسین حسینی، احسان مرادیان، محمدرضا اخباری، علیرضا حقیقی، ایمان صادقی، حبیب فرعباسی، محسن فروزان، احمد گوهری و علی محسن‌زاده نیز دروازه‌بانانی هستند که در فصل جدید لیگ برتر 2 کلین‌شیت داشته‌اند.

دیدگاه‌ها