کد خبر : 1793118 | 29 آبان 1400 ساعت 11:13 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض طلایی نکو به ارزش 3 امتیاز؛

بوحمدان سهمیه گل سالیانه‌اش را زد! (عکس)

آخرین خرید فولاد در بازار نقل و انتقالات تابستانی، توانست گلی سه امتیازی را برای تیمش در هفته پنجم لیگ برتر به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه" حمید بوحمدان هافبک دفاعی باتجربه فصل گذشته تراکتور که جدایی پرماجرایی از جمع بازیکنان تیم سرخ‌پوش تبریزی داشت، سرانجام بعد از آن‌که نکونام سکان هدایت فولاد را برعهده گرفت، با مدیران این تیم به توافق رسید و تصمیمش برای بازگشت به جمع بازیکنان فولاد را نهایی کرد تا در لیگ بیست و یکم نیز برای این تیم به میدان برود.

 

با توجه به دور بودن از شرایط مسابقه، نکونام برای دیدار هفته پنجم مقابل هوادار تصمیم گرفت تا بوحمدان را روی نیمکت قرار دهد و در اواسط نیمه دوم او را به ترکیب تیمش اضافه کرد؛ جواد نکونام در دقیقه 62 تصمیم گرفت تا به جای محمد قاسمی‌نژاد، حمید بوحمدان را به زمین بفرستد و خرید جدید فولادی‌ها زمان زیادی برای گلزنی لازم نداشت.

 

1666068

 

بوحمدان 8 دقیقه بعد از ورودش به زمین و روی یک ضربه ریباند توانست قفل دروازه هوادار را بشکند و گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا در روز بازگشت دوباره‌اش فولاد توانسته باشد گلی به ارزش 3 امتیاز را برای تیمش رقم زده باشد و تعویض طلایی نکونام قلمداد شود.

 

جالب آن‌که در فصول گذشته هافبک دفاعی فولادی‌ها آمار هر فصل یک گل را داشته است؛ او در لیگ بیستم با پیراهن تراکتور در هفته پانزدهم مقابل سایپا گل برتری تیمش را زد. در لیگ نوزدهم حمید بوحمدان در ذوب‌آهن بود و در هفته نخست توانست مقابل سایپا گل بزند، در لیگ هجدهم هم در هفته بیست و پنجم مقابل پیکان گلزنی کرده بود تا میانگین هر فصل یک گل زده را به ثبت رسانده باشد!

 

1666069

 

باید دید او که در اولین بازی در فصل جدید توانست گلزنی کند، می‌تواند در لیگ بیست و یکم برخلاف فصول گذشته بر شمار گل‌هایش بیفزاید و در 25 هفته باقیمانده از فصل، از یک گل زده عبور کند یا اتفاقات فصول گذشته برای هافبک دفاعی فولادی‌ها تکرار خواهد شد.

دیدگاه‌ها