کد خبر : 1793184 | 29 آبان 1400 ساعت 14:27 | 12.7K بازدید | 7 دیدگاه

آماده باش به لک برابر نفت آبادان

به نظر می‌رسد بعد از دو بازی بار دیگر باید شاهد بازگشت حامد لک به دروازه سرخپوشان در جدال با نفت آبادان بود.

آماده باش به لک برابر نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و توانسته بود در همان فصل و در لیگ قهرمانان آسیا نمایش موفقی از خود به جا بگذارد، در این فصل برای اولین بار فرصت را در جدال با گل گهر سیرجان به بوژیدار رادوشوویچ داد. اتفاقی که برابر مس رفسنجان نیز تکرار شد و گلر فیکس سرخ‌ها بار دیگر نیمکت نشین شماره 44 کروات این تیم شد.

 

بوژیدار که در دوران حضور علیرضا بیرانوند نیز فرصت‌های کمی برای خودنمایی داشت ولی توانسته بود از همان موقعیت ها نیز به خوبی استفاده ببرد اما در جدال با مس رفسنجان نمایش قابل اعتمادی خصوصا در صحنه گل حریف از خود به جا نگذاشت تا اکنون بار دیگر نگاه‌ها به سمت حامد لک برود و احتمال حضور این گلر را برابر نفت آبادان افزایش بدهد.

 

1666173

داوود فنایی وظیفه سنگینی در هفته ششم لیگ بر عهده خواهد داشت. تیم او بعد از مدت‌ها در فصل جدید هنوز نتوانسته کلین شیتی به نام خود ثبت کند و باید دید چه برنامه‌ای برای آماده سازی گلرهایش برای جدال با نفت آبادان در نظر خواهد گرفت.

 

باید دید کادرفنی و خصوصا داوود فنایی به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس در نهایت چه تصمیمی برای دروازه این تیم در جدال ششم این فصل خواهند گرفت.

 

دیدگاه‌ها