کد خبر : 1793198 | 29 آبان 1400 ساعت 15:10 | 7.9K بازدید | 5 دیدگاه

زاهدی روی پوستر، اللهیار در ترکیب

دو مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل رُخ‌لویو حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را در اختیار دارد، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه آرنا لویو مقابل تیم رده سیزدهمی رُخ‌لویو قرار می‌گیرد.

 

اللهیار صیادمنش پس از اینکه در دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران مقابل لبنان و سوریه حضور تعویضی در زمین داشت و توانست یک پاس گل بدهد، در بازگشت به اوکراین به ترکیب تیم زوریا لوهانسک هم رسیده و امروز مقابل رُخ‌لویو بازی می‌کند.

این ملی‌پوش ایرانی زوریا لوهانسک در پنج مسابقه رسمی اخیر تیمش در لیگ برتر اوکراین و لیگ کنفرانس اروپا موفق شده ۵ گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد که امروز برابر رُخ‌لویو به دنبال تداوم این روند است.

 

1666187

 

شهاب زاهدی، دیگر مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک نیز که در فصل جاری لیگ برتر اوکراین عملکرد خوبی با زدن ۶ گل و ثبت ۳ پاس گل در ۱۳ مسابقه داشته، در دیدار اخیرشان موفق شد هت‌تریک کند و عملکرد درخشانی ارائه بدهد.

 

تیم فوتبال زوریا لوهانسک در فصل جاری لیگ برتر اوکراین با ۹ پیروزی، ۲ مساوی و ۳ شکست در این فصل ۲۹ امتیازی و تیم سوم جدول است که برتری مقابل رُخ‌لویو جایگاه‌شان را تثبیت می‌کند.

دیدگاه‌ها