کد خبر : 1793205 | 29 آبان 1400 ساعت 16:15 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

خطای پنالتی خانزاده گرفته نشد؛

خالدی: آبادان مشکل مالی ندارد!

مدافع صنعت نفت آبادان معتقد است پنالتی تیمش برابر گل‌گهر اعلام نشد.

خالدی: آبادان مشکل مالی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، امید خالدی درباره دیدار صنعت نفت مقابل گل‌گهر گفت: بازی نفس‌گیری بود و می‌توانستیم هم برنده باشیم و هم بازنده. شانس گلزنی داشتیم که با بدشانسی یا بی‌دقتی گل نشد؛ ان‌شاالله در بازی‌های بعدی بیشتر تلاش می‌کنیم چراکه چهار هفته‌ای که گذرانیم بسیار سخت بود. همیشه تیم‌های آقای قلعه نویی  گردن کلفت هستند و سخت امتیاز می‌دهند.

 

او در مورد قضاوت داور دیدار با گل‌گهر ابراز کرد: داوری خوب بود ولی  می‌توانست برای ما یک پنالتی  بگیرد و فکر می‌کنم محمد خانزاده بود که روی حکیم نصاری پنالتی کرد، اما داور نگرفت ولی این اتفاقات پیش می‌آید. بعضی اوقات دید داور با دید بازیکن فرق می‌کند. در کل داور خوب و با اخلاق بود و میدان‌داری کرد.

مدافع صنعت نفت درباره تشویق تماشاگران آبادانی در اطراف استادیوم تختی عنوان کرد: هواداران همیشه به ما لطف دارند و سر تمرینات و  بازی‌های ما حاضر می‌شوند و تنهایمان نمی‌گذارند. ان‌شاالله ورود هواداران به ورزشگاه آزاد شود که دلگرم تر شویم چون فوتبال بازی کردن بدون هوادار لذتی ندارد.

 

خالدی درباره روند رو به رشد صنعت نفت آبادان نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر تیم رو به جلو حرکت میکند. روز به روز بر روی نقاط ضعف‌مان کار می‌کنیم تا بتوانیم بهتر شویم؛ ما هفته‌های اول نیز سر بدشانسی و اتفاق و سهل انگاری امتیاز از دست دادیم. ان‌شاالله با تلاش بچه‌ها دیگر به تیمی امتیاز نمی‌دهیم.

او در خصوص بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی است و همه می‌دانند که پرسپولیس تیم بزرگی است و ۵ دوره قهرمان لیگ شده ولی می‌توان از پرسپولیس که تیم یکدست است نیز امتیاز گرفت و امیدوارم از پس این کار بر بیاییم.

 

مدافع صنعت نفت آبادان در خصوص مشکلات مالی نظر متفاوتی را اظهار کرد: ما مشکل مالی نداریم! پنج هفته از بازی‌ها می‌گذرد، اما پولی دریافت نکردیم ولی مشکلی نداریم چون مدیران سخت دنبال رفع مشکلات مالی هستند و ما این موضوع را به خوبی می‌دانیم که ان‌شاالله این مسائل دیر یا زود حل می‌شود. تمرکزمان را  روی بازی‌های لیگ گذاشتیم، این مشکلات چندین سال است که در آبادان وجود دارد به امید خدا و تلاش مسؤولین و هیئت مدیره و مدیر عامل حل خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها