کد خبر : 1793271 | 29 آبان 1400 ساعت 20:59 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد ارزشمند شارلروا در حضور قلی‌زاده

شارلروا با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود برابر سرکل بروژ به برتری رسید.

برد ارزشمند شارلروا در حضور قلی‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا در حالی که برای پنجمین بازی پیاپی علی قلی‌زاده به‌عنوان وینگر راست در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در ورزشگاه یان بریدل به مصاف سرکل بروژ رده هفدهمی رفت.

 

یاران قلی‌زاده که پس از کسب سه پیروزی پیاپی در دیدار اخیرشان شکست خورده بودند، امشب دوباره توانستند به روند خوب گذشته برگردند و در دیدار خارج از خانه مقابل سرکل بروژ به برتری ارزشمندی دست پیدا کنند.

 

شارلروا تا دقیقه ۸ بازی امشب مقابل سرکل بروژ دو گل به ثمر رساند و همین دو گل را تا لحظات پایانی مدیریت کرد، اما لحظاتی بعد از اینکه علی قلی‌زاده در دقیقه ۸۸ تعویض شد، آنها یک گل مقابل سرکل بروژ دریافت کردند.

 

تیم فوتبال شارلروا با پیروزی ۲ بر یک برابر سرکل بروژ که هفتمین برد آنها در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک بود، ۲۶ امتیازی شد تا در فاصله یک امتیازی تیم‌های دوم و سوم جدول و همچنین بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به میشلن رده چهارمی، در جایگاه پنجم بایستد و به حضورش در جمع مدعیان ادامه بدهد.

 

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا در بازی امشب مقابل سرکل بروژ یک شوت داخل چارچوب، یک شوت خارج از چارچوب، یک دریبل موفق، ۵۶ لمس توپ، ۳۰ پاس با دقت ۷۱ درصدی، سه پاس کلیدی، یک سانتر، هفت توپ بلند صحیح و چهار برتری در دوئل‌های زمینی داشت.


علی قلی‌زاده پس از دو حضور ثابت در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی و گلزنی در دیدار چهار روز قبل مقابل سوریه، امشب نیز در ترکیب شارلروا قرار گرفته و برابر سرکل بروژ بازی می‌کند.

 

ملی‌پوش ایرانی شارلروا در چهار مسابقه اخیرشان در ژوپیر لیگ بلژیک سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده که امیدوار است این روند خوب را در دیدار امشب برابر سرکل بروژ ادامه بدهد و آمار گل‌های این فصل خود را به عدد ۶ برساند.

 

تیم فوتبال شارلروا با ۶ پیروزی، ۵ مساوی و ۳ شکست در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک ۲۳ امتیاز به دست آورده و در رده پنجم جدول قرار گرفته که با پیروزی مقابل سرکل بروژ یک پله صعود می‌کند.

 

دیدگاه‌ها