کد خبر : 1793324 | 30 آبان 1400 ساعت 02:15 | 45.5K بازدید | 17 دیدگاه

مطمئنم پیشرفت خواهیم کرد

ژاوی: سه امتیاز حیاتی بود، این تیم خیلی کار دارد

ژاوی هرناندز از کسب پیروزی در دربی کاتالونیا خوشحال بود ولی تاکید کرد که بارسا برای بهتر شدن باید بسیار تلاش کند.

ژاوی: سه امتیاز حیاتی بود، این تیم خیلی کار دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های بارسلونا و اسپانیول امشب در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که بارسلونا با نتیجه 1-0 به برتری رسید.

ممفیس دیپای در دقیقه 48، تنها گل دربی کاتالونیا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بارسلونا که نخستین دیدار خود را با هدایت ژاوی هرناندز تجربه می‌کرد، پس از ناکامی در کسب پیروزی در چهار بازی متوالی لالیگا توانست با 20 امتیاز، به جایگاه ششم جدول صعود کند. اسپانیول هم با 17 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

 

 

1666490

 

 

ژاوی در نشست خبری پس از بازی گفت:« از نتیجه راضی هستم و طبیعی بود که برای حفظ پیروزی سختی بکشیم و تحت فشار قرار بگیریم. کسب برد ساده نیست و امشب اسپانیول در مقطع پایانی بازی عذاب مان داد. نیمه اول عالی بودیم و به خوبی فضاهای خالی را پیدا می کردیم ولی نیمه دوم دچار افت شدیم. حمایت هواداران فوق العاده بود و به ما انرژی مضاعف داد. در پایان بازی بازیکنان دیگر توان نداشتند و هر چه بود را در زمین گذاشته بودند.»

 

 

1666461

 

 

ژاوی ادامه داد:« مطمئنم که بهتر از اینها بازی خواهیم کرد و این تیم پیشرفت می کند. برای امیدواری به روزهای آینده باید این سه امتیاز حیاتی را کسب می کردیم. هنوز جا برای کار کردن داریم و این تیم برای بهتر شدن، خیلی خیلی باید تلاش کند. شروع کار با پیروزی ولی همه چیز را ساده تر خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها