کد خبر : 1793366 | 30 آبان 1400 ساعت 11:20 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

بونوچی: می‌توانستم جای جورجینو پنالتی بزنم

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه یوونتوس مدعی شد برتری مقابل لاتزیو برای این تیم اهمیت زیادی داشته است.

بونوچی: می‌توانستم جای جورجینو پنالتی بزنم

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی از دست رفته جورجینیو مقابل سوئیس در بازی تعیین‌کننده مقدماتی جام جهانی باعث شد آتزوری راهی دور پلی آف جام جهانی شده و نتواند مستقیما بلیت صعود به قطر را رزرو کند. یوونتوس دیشب با دبل لئوناردو بونوچی از روی نقطه پنالتی موفق به کسب پیروزی مقابل لاتزیو شد و این مدافع ایتالیایی فاش کرد مشکلی با زدن پنالتی در دیدار مقابل سوئیس در دیدار هفته گذشته مقدماتی جام جهانی نداشته است.

 

لئوناردو بونوچی گفت: "این یک پیروزی مهم و ضروری برای یوونتوس بود، زیرا همیشه کسب سه امتیاز بعد از بازی های ملی دشوار است. ما می دانیم که با این روحیه فداکاری، نتایج بازی های یوونتوس دیگر به ما خودمان بستگی دارد. ما واقعا بازی خوبی انجام داده، سبک بازی لاتزیو را محدود کردیم، به آنها اجازه خلق موقعیت ندادیم و دو بار نیز توانستیم دروازه این تیم را باز کنیم.

 

1666366

 

فریادهای مکس آلگری در دقایق پایانی؟ ما می دانیم که سرمربی در 10 دقیقه پایانی بسیار آشفته می شود و به خصوص زمانی که اختلاف با تیم حریف زیاد نباشد، روی بالا نگه داشتن انگیزه و هیجان بازیکنان تیم تمرکز می کند. ما باید با تمام وجود تلاش کرده و یوونتوس را به کورس برگردانیم.

 

ما امروز چند موقعیت مهم توسط مهاجمان خود مانند فرصت آلوارو موراتا در نیمه اول و مویز کین در نیمه دوم داشتیم. مهم این است که سه امتیاز را به خانه بیاوریم و نام زننده گل اهمیتی ندارد. وقتی یوونتوس هستید و فصل را اینگونه شروع می‌کنید، انتقادات طبیعی است و ما باید این شرایط را قبول کنیم، اما دیدیم که با روحیه مناسب می‌توان شرایط را عوض کرد.

 

امکان پنالتی زدن در تیم ملی ایتالیا؟ یک هفته پیش جورجینیو پنالتی زن اصلی تیم بود و باید او پشت توپ قرار می گرفت. اما اگر از من هم می خواستند که پنالتی بزنم، مشکلی نبود و این کار را انجام می دادم."

دیدگاه‌ها