کد خبر : 1793383 | 30 آبان 1400 ساعت 12:26 | 36.2K بازدید | 10 دیدگاه

تاثیر زودهنگام ژاوی؛ چیزی شبیه به ال‌کلاسیکو

هواداران بارسلونا استقبال گرمی از ژاوی، سرمربی جوان و جدید خود در دیدار مقابل اسپانیول داشتند.

تاثیر زودهنگام ژاوی؛ چیزی شبیه به ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا اثر قابل توجهی روی هواداران این تیم داشته و آنها به وضوح امیدوار به تغییر شرایط با حضور اسطوره این باشگاه در رختکن هستند. 74418 هوادار در اولین بازی او به عنوان سرمربی مقابل اسپانیول در استادیوم نوکمپ حاضر شدند که این دومین بازی پرتماشاگر خانگی فصل بارسلونا پس از ال کلاسیکو بود.

 

در آن دیدار 86422 نفر برای تماشای مسابقه برابر رئال مادرید به استادیوم نوکمپ آمدند و دیشب و با حضور ژاوی، آماری نزدیک به ال کلاسیکو ثبت شد. اما جالب اینجاست در آخرین بازی خانگی بارسا مقابل آلاوس با حضور تنها 37378 نفر برگزار شد که جمعیت دیشب تقریبا دو برابر آن دیدار بود.

 

1666443

 

اما فراتر از تعداد هواداران، نگرش و رویکرد آنها در جریان مسابقه مقابل اسپانیول نیز جالب و قابل توجه بود. البته در طول فصل نیز هواداران بارسلونا صبور بوده و از تیم حمایت می کردند، اما این بار هیجان، امید و عزم بزرگی بین آنها برای کسب پیروزی وجود داشت و این روند باعث شد همه چیز برای ژاوی هرناندز در اولین مسابقه خوب پیش برود.

 

اما نقطه عطف این دیدار در همان دقایق ابتدایی رقم خورد. در دقیقه ششم بود که فریادهای متوالی "ژاوی، ژاوی" از روی سکوهای استادیوم نوکمپ شنیده شد و هواداران اینگونه از سرمربی جدید تیم مورد علاقه خود استقبال کردند. معمولا طرفداران هر تیمی در مورد اسطوره‌های محبوب صبر و تحمل بیشتری دارند و با توجه به اینکه بی تردید ژاوی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا محسوب می شود، احتمالا این قاعده در مورد او نیز اجرا خواهد شد.

 

1666582

دیدگاه‌ها