کد خبر : 1793417 | 30 آبان 1400 ساعت 15:00 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیگ زاده: کمیته اخلاق ریشه رمالی در فوتبال را بزند

بازیکن سابق استقلال مدعی است فریب مربیان با ترفند جادوگری و رمالی می‌تواند آسیب بزرگی به فوتبال وارد کند و کمیته اخلاق باید جلوی این موضوع را بگیرد.

بیگ زاده: کمیته اخلاق ریشه رمالی در فوتبال را بزند

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیگ زاده در تازه‌ترین تجربه خود، عضو کادرفنی تیم ویستاتوربین در لیگ آزادگان شده است و در این خصوص می‌گوید: با شناختی که کادرفنی این باشگاه و خصوصا آقای بلادی داشتم در کنار آنها حضور یافتم. دوست دارم تجربیاتم را در اختیار جوانان این تیم قرار دهم. بازیکنان خوبی داریم که قادر خواهیم بود اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و کاملا به آینده این تیم امیدوار هستم و قطعا از جوانان آن حرف زیادی در آینده خواهیم شنید.

 

بیگ زاده با اشاره به حمایت بخش خصوصی در این باشگاه گفت: مدیران باشگاه تلاش زیادی داشته‌اند تا تیم به برند خوبی دست پیدا کند. تلاش آنها از لیگ دسته سوم با صعود به رده‌های بالاتر و لیگ آزادگان همراه بوده و قطعا قادر خواهند بود در این سطح نیز بدرخشند و برند ویستاتوربین جایگاه خوبی را در بین فوتبال کسب کند.

وی در واکنش به رمالی و جادوگری در لیگ فوتبال ایران گفت: این موضوع نه در سطح پایین که به نظرم در سطوح بالاتر و لیگ برتر هم وجود دارد. درباره این مساله حتما باید کمیته اخلاق هم ورود کند و ریشه آن را بزند. این موضوع فوتبال ما را به بیراهه خواهد برد و مربیان نمی‌توانند با جادوگری به جایی برسند. باید مربیان جدید و جوان با دیدگاه فنی مناسب و پیشرفته در فوتبال ایران حاضر شوند تا اتفاقات بهتری را در آینده شاهد باشیم.

 

بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم نیز گفت: شرایط خوبی را در این تیم در فصل جاری شاهد هستیم. آنها جزو تیم های بالای جدول هستند و امید زیادی به موفقیت آنها می رود. با این حال باید توجه کرد این نتایج را در تیمهایی مثل پیکان و آلومینیوم هم در این فصل شاهد هستیم. استقلال جا برای پیشرفت بیشتر چه در بعد فنی و چه نتیجه دارد و باید دید در آینده چه اهدافی را دنبال خواهند کرد. تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس فقط باید برای قهرمانی تلاش کنند نه برای سهمیه.

 

وی در ادامه درباره بازیکنان خارجی تازه به خدمت گرفته شده در استقلال گفت: آنها دیر به تیم اضافه شدند. به نظرم همچنان از نظر بدنی کار برای پیشرفت خواهند داشت. شرایط یامگا به نظرم خیلی بهتر از ژستد دیدم اما به نظرم یامگا در خط حمله عملکرد بهتری دارد. بهتر است از وریا غفوری در پست پیستون راست به جای یامگا استفاده شد.

بیگ زاده درباره اعتراضاتی که به عملکرد داوران خصوصا در لیگ دسته اول می شود گفت: هنوز در ابتدای فصل هستیم. اعتراض زیادی به عملکرد داوران نیست. اما در همین ابتدای لیگ هم برای من کاملا تعجب آور است که برای برخی تیم‌ها پنالتی‌های مشکوک گرفته می شود. این موضوع در روزهای پایانی لیگ تاثیرگذار باشد. بهتر است کمیته داوران و اخلاق نظارت بیشتری روی این مسائل داشته باشد و جلوی اتفاقات بدتر را بگیرد.

 

بازیکن اسبق تیم ملی درباره عملکرد شاگردان دراگان اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ملی گرفته است. با این حال به نظرم تیم ملی با این بازیکنان پتانسیل بالایی دارد. باید برنامه داشته باشیم تا با شکل گیری زیرساخت‌های لازم و تدارک مناسب شرایط برای موفقیت در جام جهانی را نیز شکل دهیم.

دیدگاه‌ها