کد خبر : 1793442 | 30 آبان 1400 ساعت 17:41 | 45.2K بازدید | 8 دیدگاه

طعنه سنگین پوچتینو به دوناروما و مدیر برنامه‌اش

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، به اظهارات اخیر مینو رایولا درباره دوناروما واکنش نشان داد.

طعنه سنگین پوچتینو به دوناروما و مدیر برنامه‌اش

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان اخیر بود که جان لوئیجی دوناروما بعد از اتمام قراردادش با میلان و عدم توافق با این تیم برای تمدید، تصمیم به جدایی از روسونری گرفته و با قراردادی آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. با این حال دروازه بان ملی پوش ایتالیایی نتوانسته تا به این جا بازی‌های زیادی در ترکیب PSG انجام دهد و عموماً نیمکت‌نشین کیلور ناواس بوده است.

 

 

1664058

 

 

اما دیشب و در جریان بازی پاری سن ژرمن برابر نانت، جان‌لوئیجی دوناروما فرصت داشت که با توجه به اخراج کیلور ناواس به بازی بیاید و توانایی‌های خود را به اثبات برساند اما او به دلیل مشکل معده این مسابقه را از دست داده بود تا مائوریسیو پوچتینو مجبور باشد که گلر سوم خود یعنی سرخیو ریکو را به زمین بازی بفرستد.

 

در همین راستا از سرمربی آرژانتینی پاری‌سن ژرمن درباره اظهارات اخیر مینو رایولا، مدیربرنامه جان لوئیجی دوناروما، که اخیراً از این بازیکن حمایت کرده بود و نیمکت نشینی او را بی دلیل دانست، سوال شد که پوچتینو در پاسخ گفت: "همه مدیر برنامه ها فکر می‌کنند که بازیکنان‌شان بهترین هستند و باید بازی کنند. همسرم فکر می‌کند که من بهترین مربی هستم اما همیشه به او می گویم که اینطور نیست. عشق وجود دارد و ما سعی می‌کنیم که از عزیزان‌مان حمایت کنیم اما این فقط یک مسئله انسانی است.

 

 

1287130

 

 

من سعی می کنم از پسرم محافظت کنم، او را خوش تیپ ترین و باهوش ترین می دانم.  محبت و دوست داشتن در زندگی مهم است، اما مربی نمی تواند اینطور فکر کند."

دیدگاه‌ها