کد خبر : 1793443 | 30 آبان 1400 ساعت 17:47 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

دردسر برای خیبر و جذب مربی جدید

با توجه به ابلاغ این فصل سازمان لیگ، اکنون خیبر خرم آباد که نیمکت تیمش را با تغییراتی در همین ابتدا همراه کرده است، با دردسر برای تغییر مربی مواجه خواهد شد.

دردسر برای خیبر و جذب مربی جدید

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد که دومین فصل حضورش در لیگ آزادگان را با سودای صعود به لیگ برتر دنبال می‌‎کند، بعد از اینکه فصل را با محسن عاشوری استارت زد، در پایان هفته ششم تصمیم به تغییر کادرفنی گرفت و عبدالله ویسی را جانشین این مربی کرده است. 

در این رابطه گفته می‌شود این باشگاه با نظر عبدالله ویسی قصد دارد در کادرفنی خود از مهرداد خادمی سود ببرد. اما اکنون طبق ابلاغی که سازمان لیگ در زمینه انتقال مربیان اعلام کرده، هر مربی در هر فصل قادر خواهد بود تنها با دو تیم قرارداد به امضا برساند. خادمی که فصل گذشته در لیگ دسته دوم و در تیم علم و ادب تبریز حضور داشت، در این فصل ابتدا با قشقایی شیراز قرارداد بست. او در ادامه راهی تیم راهیان کرمانشاه (بعثت کرمانشاه) شد و به عنوان سرمربی این تیم کار را دنبال کرد تا عملا در این فصل با دو تیم قرارداد بسته باشد و طبق ابلاغ فدراسیون و سازمان لیگ برای حضور در تیم خیبر خرم آباد و کادرفنی عبدالله ویسی با مشکل مواجه شود.

نویسنده: امیر تاجیک 

دیدگاه‌ها